Sekretarz Gminy Rybno
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Sekretarz Gminy Rybno
Akapit nr 1 - brak tytułu
|
Zakres zadań
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- opracowywanie projektów Statutu Gminy, zmian Regulaminu,
- opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
- opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- nadzór nad prawidłowym wykonaniem przez pracowników urzędu czynności kancelaryjnych,
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta i projektów Uchwał Rady,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych
- koordynacja i nadzór nad zakupem środków trwałych, sprzętu i wyposażenia, w tym materiałów biurowych i kancelaryjnych dla potrzeb Urzędu Gminy,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Rybno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Michał Cieciński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-06-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Cieciński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-06-19 13:47:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-06-19 13:47:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-12-23 08:52:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8331 raz(y) |