ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 37609-2016 z dnia 2016-04-11 r. - Rybno: Podjazd przy Urzędzie Gminy Rybno dla Niepełnosprawnych oraz zadaszenie wejścia do Punktu Pomocy Prawnej

Informacja ogłoszona dnia 2016-04-11 15:03:56 przez Administrator  , informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rybno: Podjazd przy Urzędzie Gminy Rybno dla Niepełnosprawnych oraz zadaszenie wejścia do Punktu Pomocy Prawnej
Numer ogłoszenia: 37609 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podjazd przy Urzędzie Gminy Rybno dla Niepełnosprawnych oraz zadaszenie wejścia do Punktu Pomocy Prawnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wiatrołapu z zadaszeniem wejścia do punktu pomocy prawnej i budynku Urzędu Gminy w Rybnie. 1) Zakres zamówienia obejmuje: a) Budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej o wymiarach 1,37 x 8,56 m z balustradą wys. 1,10 m dł. 10,50 m i pochwytami dł. 6,40 m ze stali nierdzewnej. b) Budowa wiatrołapu z profili aluminiowych wypełnionych podwójnie szkłem bezpiecznym, panelami o powierzchni - 47,24 m2, drzwiami przeszklonymi - 2 szt. (automatyczne rozsuwane i rozwieralne), Konstrukcja stalowa i pokrycie daszku wiatrołapu z płyty atlantis gr. 15 cm. Instalacja elektryczna oświetleniowa z osprzętem. c) Wykonanie docieplenia ściany frontowej budynku w technologii lekkiej z płyt styropianowych gr. 8 cm na powierzchni 144,22 m2. 2) Szczegółowy zakres robót określa załączona do przetargu dokumentacja techniczna, przedmiar robót i kosztorys ofertowy/ślepy..
II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.31.12.00-2, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie wykonania podobnych robót ogólno budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymagane doświadczenie dla wykonawców Zamawiający uzna za spełnione jeżeli wykaże wykonanie dwóch robót ogólno budowlanych o podobnym zakresie.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 91
  • 2 - okres gwarancji - 9
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 Prawa zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia lub jego zakresu i wartości w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności przeszkody terenowe, zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w kosztorysach, dokumentacji projektowej, niekorzystne warunki pogodowe i inne ważne przyczyny. 2) Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia - niewykorzystania w całości wielkości zamówienia, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy. 3) Zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za roboty dodatkowe w oparciu o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie. 4) Zmiany stawki VAT. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno Ulica Lubawska 15 13-220 Rybno Pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno Ulica Lubawska 15 13-220 Rybno Pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jarosław Świniarski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-04-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Świniarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-04-11 15:02:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Cieciński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-04-11 15:03:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Cieciński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-04-11 15:03:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1201 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony