ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 204196-2013 z dnia 2013-05-27 r. - Rybno: Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia dodatkowych zajęć dla szkół na potrzeby projektu Szkoła równych szans

Informacja ogłoszona dnia 2013-05-27 12:07:50 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rybno: Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia dodatkowych zajęć dla szkół na potrzeby projektu Szkoła równych szans
Numer ogłoszenia: 204196 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia dodatkowych zajęć dla szkół na potrzeby projektu Szkoła równych szans.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia dodatkowych zajęć dla szkół podstawowych, gimnazjum i liceum ogólnokształcącego z terenu Gminy Rybno w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w okresie od września 2013 do czerwca 2014 r. w łącznym wymiarze 2 976 godzin w następujących jednostkach: Grupa 1. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Gimnazjum w Rybnie (480 godz.). Część 1.1 Język polski kl. 1d, 2a, 3a; 3 x 2godz./mieś. = 6 godz. /mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 1.2 Język polski kl. 2b, 3b, 3c; 3 x 2godz./mieś. = 6 godz./mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 1.3 Język polski kl. 1b, 2c, 2d; 3 x 2 godz./mieś. = 6 godz./mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 1.4 Język polski kl. 1a, 1c, 3d; 3 x 2 godz./mieś. = 6 godz./mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 1.5 Matematyka kl. 2a, 2b, 3a, 3c, 3d; 5 x 2 godz./mieś. = 10godz./mieś. x 10mc-y= 100 godz. Część 1.6 Matematyka kl. 1b, 2c, 2d; 3 x 2 godz./mieś.= 6 godz. mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 1.7 Matematyka kl. 1a, 1d, 3b; 3 x 2 godz./mieś. = 6 godz. mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 1.8 Matematyka kl. 1c; 1 x 2 godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Grupa 2. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia w Gimnazjum w Rybnie i LO w Rybnie (600godz.). Część 2.1 Chemia kl. 1, 2, 3 Gim. + LO 1 gr.(kl.1-3 ); 4 x po 2godz./mieś.= 8 godz./mieś x 10m-cy= 80 godz. Część 2.2 Biologia kl. Gr. I (kl.1Gim.)+ gr. II (kl. 1-3 LO); 2 x 2godz./mieś. = 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 2.3 Biologia kl. 2 i 3 Gim.; 2 x 2godz./mieś. = 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 2.4 Fizyka kl. 1, 2 i 3 Gim.; 3 x 2 godz./mieś. = 6 godz./ mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 2.5 Geografia kl. 1, 2 i 3 Gim. + gr.I (kl.1-3 LO); 4 x 2godz./mieś. = 8 godz. mieś. x 10m-cy= 80 godz. Część 2.6 Matematyka kl. 1 Gim.; 1 x 2godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 2.7 Matematyka kl. 2 i 3 Gim.; 2 x 2 godz./mieś.=4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 2.8 Matematyka LO (kl. 1-3); 1 x 2godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 2.9 Język polski gr. I (kl.1 Gim.)+ gr. II (kl. 1-3 LO.); 2 x 2 godz./mieś.=4 godz./mieś x10m-cy= 40godz. Część 2.10 Język polski kl. 2 Gim; 1 x 2godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 2.11 Język polski kl. 3 Gim; 1 x 2godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 2.12 Język angielski kl.1 Gim; 1 x 2godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 2.13 Język angielski kl.2 Gim; 1 x 2godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 2.14 Język angielski kl. Gr. I(kl.3Gim.)+gr. II (kl. 1-3 LO); 2 x 2godz./mieś.=4 godz./mieś.x10m-cy= 40godz. Część 2.15 Historia kl. 2 Gim.; 1 x 2 godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 2.16 Historia kl. 1 i 3 Gim.; 2 x 2godz./mieś. = 4 godz/mieś. x 10m-cy= 40 godz. Grupa 3. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Gimnazjum w Rybnie (40 godz.). Część 3.1 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne gr. I (kl.1-3 Gim.) 1 x 2 godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Część 3.2 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne gr. II (kl. 1-3 Gim.) 1 x 2 godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Grupa 4. Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w Gimnazjum w Rybnie(10 godz.). Część 4.1 Zajęcia socjoterapeutyczne gr. 1 (kl. 1-3 Gim.) x 1 godz./ mieś. = 1 godz. x 10 m-cy = 10 godz. Grupa 5. Przeprowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa zawodowego w Gimnazjum w Rybnie (16 godz.). Część 5.1 Poradnictwo i doradztwo zawodowe Kl. Gim. 3a ,3b, 3c, 3d x 1 godz./m-c = 4godz. m-c x 4m -ce = 16 godz. Grupa 6. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Żabinach (150 godz. ). Część 6.1 Edukacja wczesnoszkolna kl. 1; 1 x 3 godz./mieś. x 10m-cy= 30 godz. Część 6.2 Edukacja wczesnoszkolna kl. 2; 1 x 3 godz./mieś. x 10m-cy= 30 godz. Część 6.3 Edukacja wczesnoszkolna kl. 3; 1 x 3 godz./mieś. x 10m-cy= 30 godz. Część 6.4 Matematyka gr. I (kl. 4-6); 1 x 3 godz./mieś. x 10m-cy= 30 godz. Część 6.5 Język polski gr. II (kl. 4-6); 1 x 3 godz./mieś. x 10m-cy= 30 godz. Grupa 7. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Szkole Podstawowej w Żabinach (90 godz.). Część 7.1 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 3 gr. x 3 godz./m-c. = 9 godz. x 10 m-cy = 90 godz. Grupa 8. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Szkole Podstawowej w Koszelewach (120 godz. ). Część 8.1 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 3 gr. x 4 godz./m-c = 12 godz. x 10 m-cy = 120 godz. Grupa 9. Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w Szkole Podstawowej w Koszelewach (40 godz.). Część 9.1 Zajęcia socjoterapeutyczne gr 1 (kl.1-3); gr 2 (kl. 4-6); 4 godz./m-c x 10 m-cy = 40 godz. Grupa 10. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Jeglii (240 godz.). Część 10.1 Edukacja wczesnoszkolna kl. 1; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 10.2 Edukacja wczesnoszkolna kl. 2; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 10.3 Edukacja wczesnoszkolna kl. 3; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 10.4 Matematyka gr.I (kl. 4 i 5);gr.II (kl.6); 2 x 3 godz./mieś.=6 godz./mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 10.5 Język polski gr.I (kl. 4 i 5);gr.II (kl.6); 2 x 3 godz./mieś. =6 godz./mieś. x 10m-cy= 60 godz. Grupa 11. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Rumianie (280 godz.). Część 11.1 Edukacja wczesnoszkolna kl. 1; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 11.2 Edukacja wczesnoszkolna kl. 2; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 11.3 Edukacja wczesnoszkolna kl. 3; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 11.4 Matematyka gr. I (kl. 4-5); gr. II (kl.6); 2 x 4 godz./mieś. = 8godz. mieś. x 10m-cy= 80 godz. Część 11.5 Język polski gr. I (kl. 4-5); gr. II (kl.6); 2 x 4 godz./mieś. = 8godz. mieś x 10m-cy= 80 godz. Grupa 12. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Szkole Podstawowej w Rumianie (30 godz. ). Część 12.1 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 1 gr. x 3 godz. mieś. = 3 godz. x 10 m-cy = 30 godz. Grupa 13. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Rybnie (480 godz. ). Część 13.1 Edukacja wczesnoszkolna kl. 1a; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 13.2 Edukacja wczesnoszkolna kl. 1b; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 13.3 Edukacja wczesnoszkolna kl. 2; 1 x 8 godz./mieś. x 10m-cy= 80 godz. Część 13.4 Edukacja wczesnoszkolna kl. 3a; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 13.5 Edukacja wczesnoszkolna kl. 3b; 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 13.6 Matematyka 4a, 4b, 5a, 5b, 6a, 6b ; 6 x 2 godz./mieś.= 12godz./mieś. x 10m-cy= 120 godz. Część 13.7 Język polski (gr. I) kl. 4a, 5a, 5b, 6a; 4 x 2 godz./mieś. = 8 godz./ mieś. x 10m-cy= 80 godz. Część 13.8 Język polski (gr. II) kl. 4b, 6b; 2 x 2 godz./mieś.= 4 godz./ mieś. x 10m-cy= 40 godz. Grupa 14. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Szkole Podstawowej w Rybnie (80 godz.). Część 14.1 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne gr. I; gr. II; 2gr. x 2 godz./mieś. =4godz./mieś. x 10m-cy= 40godz. Część 14.2 Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne gr. III; gr. IV;2 gr. x 2 godz./mieś. =4godz./mieś.x10m-cy= 40godz. Grupa 15. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Szkole Podstawowej w Hartowcu (240 godz.). Część 15.1 Edukacja wczesnoszkolna kl. 1; 1 x 4 godz./m-c =4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 15.2 Edukacja wczesnoszkolna kl. 2; 1 x 4 godz./m-c =4 godz./mieś. x 10m-cy = 40 godz. Część 15.3 Edukacja wczesnoszkolna kl. 3; 1 x 4 godz./m-c =4 godz./mieś. x 10m-cy = 40 godz. Część 15.4 Matematyka kl. 4,5 i 6; 3 x 2 godz./m-c =6 godz./mieś. x 10m-cy= 60 godz. Część 15.5 Język polski kl. 4 i 5 ; 2 x 2 godz./m-c = 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 15.6 Język polski kl. 6; 1 x 2 godz./m-c = 2 godz./mieś. x 10m-cy= 20 godz. Grupa 16. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia w Szkole Podstawowej w Hartowcu (80 godz.). Część 16.1 Zajęcia rozwijające uzdolnienia gr I (kl. 2-3); 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Część 16.2 Zajęcia rozwijające uzdolnienia gr II (kl. 5-6); 1 x 4 godz./mieś. x 10m-cy= 40 godz. Dla poszczególnych 65 części zamówienia postanowienia dotyczące czasu trwania zamówienia, terminu wykonania i kryteriów oceny ofert są takie same. 2. Do obowiązków nauczycieli prowadzących zajęcia dodatkowe będzie należało: 1) dbałość o merytoryczną wysoką jakość i rzetelność zajęć, 2) systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym po zakończeniu procedury przetargowej i wyłonieniu kadry, 3) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zajęć dydaktycznych: prowadzenie dziennika zajęć, w którym odnotowujemy: imię i nazwisko ucznia, frekwencję, rodzaj prowadzonych zajęć, program zajęć, ewaluacja zajęć w czerwcu 2014, 4) terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 3. W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. 4. Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do planu zajęć szkoły. 5. Zamawiający wymaga, aby nauczyciele prowadzący zajęcia rozwijające uzdolnienia, zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze oraz specjalistyczne, prowadzone były przez nauczycieli specjalistów posiadających kwalifikacje odpowiednie do rodzaju prowadzonych zajęć określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie: zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) oraz określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.). Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 65.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dla danej części zamówienia dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1 osobą, która posiada co najmniej: a) legitymuje się dyplomem ukończenia wyższych studiów lub wyższych studiów magisterskich wraz z przygotowaniem pedagogicznym (lub w przypadków podmiotów gospodarczych dysponują odpowiednim kapitałem ludzkim spełniającym niniejsze kryterium); b) posiada odpowiednie kwalifikacje dla rodzaju prowadzonych zajęć tj. rozwijających uzdolnienia, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych odpowiednio dla rodzaju prowadzonych zajęć (§ 14 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U z 2010r. Nr. 228. poz. 1487)), c) posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji usług edukacyjnych, d) posiada wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku zajęć będących przedmiotem zamówienia, e) posiada przygotowanie pedagogiczne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kompetencje Wykonawcy - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. W oparciu o art. 144 Prawa zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w dokumentacji przetargowej. 2) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych). 4) Zmiany obowiązującej stawki VAT, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość stawki VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w umowie z tym, że koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca. 5) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich rachunkowych w treści umowy. 6) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno Pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 3. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Jendrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Jendrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-27 12:06:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-27 12:07:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-05-27 12:07:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1901 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony