ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 306294-2013 z dnia 2013-07-31 r. - Rybno: USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I ZESPOŁU SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RYBNO

Informacja ogłoszona dnia 2013-07-31 13:25:47 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rybno: USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I ZESPOŁU SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RYBNO
Numer ogłoszenia: 306294 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 63 39, faks 23 696 63 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA DOŻYWIANIA DZIECI W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH, GIMNAZJUM I ZESPOŁU SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RYBNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie , dowiezienie gorących posiłków w termosach wraz z zapewnieniem naczyń jednorazowych i sztućców (włącznie z odbiorem termosów, niespożytych posiłków i zużytych naczyń i sztućców), oraz wydawanie posiłków uczniom , w następujących szkołach w godzinach od 10:00 do 11:30 a) Szkoła Podstawowa w Rybnie - posiłki dla 90 uczniów, b) Szkoła Podstawowa w Żabinach - posiłki dla 60 uczniów c) Szkoła Podstawowa w Jeglii - posiłki dla 37 uczniów d) Szkoła Podstawowa w Koszelewy - posiłki dla 45 uczniów e) Szkoła Podstawowa w Hartowcu - posiłki dla 12 uczniów f) Szkoła Podstawowa w Rumianie - posiłki dla 38 uczniów g) Zespół Szkół w Rybnie - posiłki dla 94 uczniów h) Gimnazjum Hartowiec - posiłki dla 17 uczniów. 2. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i dostarczyć oraz wydać posiłki uczniom. Przez termin posiłki rozumieć należy gorące posiłki o wartości odżywczej i kalorycznej co najmniej 450 kalorii. Zupy należy przygotowywać na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych. Podprawianie zup niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem, albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażką. Stosowanie tłuszczów roślinnych, a ograniczanie tłuszczów zwierzęcych, duży udział warzyw w posiłkach. 3. Obiady winny mieć formę jednodaniowego ciepłego posiłku serwowanego na przemian w następujący sposób: a) trzy razy w tygodniu zupa z pieczywem (zupa 400 ml + 2 kromki chleba 100g); b) dwa razy w tygodniu drugie danie: a. ziemniaki gotowane, albo zamiennik typu: makaron, ryż, kasza 200g + mięso 100g; b. surówka - 100 g; c. dania typu np. pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, filet z ryby lub krokiety 200g, d. temperatura zupy ora drugiego dania winna wynosić 60 C (+ - 3C). e. posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. f. wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych oraz produkty pochodzące z Banku Żywności, zbiórek i darowizn. 4. Wykonawca będzie dostarczać posiłki samochodem dopuszczonym do przewozu żywności decyzją państwowego inspektora sanitarnego. 5. Wykonawca w każdy poniedziałek przedłoży dyrektorowi każdej ze szkół objętej realizacją zamówienia jadłospis na 5 dni. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i rodzaju dostarczanych posiłków w zależności od zaistniałych potrzeb pod warunkiem, że zmiany nie spowodują zwiększenia ceny zamówienia określonej w umowie na jego realizację. Liczba posiłków może ulec zwiększeniu (+ -30) lub zmniejszeniu (+ - 30) w trakcie realizacji umowy , w zależności od potrzeb..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku gdy liczba uczniów uprawnionych do korzystania z dożywiania spowoduje przekroczenie górnego pułapu wynagrodzenia określonego w § 5 pkt 3 umowy. 2. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe. 3. Zamówienie uzupełniające nie może przekroczyć łącznie 50% wartości zamówienia na daną część zamówienia. 4. W celu udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego strony w trybie z wolnej ręki przeprowadzą negocjacje mające na celu ustalenie wszelkich warunków wykonania tego zamówienia i podpiszą umowę. 5. W przypadku gdy strony nie uzgodnią warunków umowy, o której mowa w pkt.4 Zamawiający będzie miał prawo udzielić zamówienia uzupełniającego osobie trzeciej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności Wykonawca składa: 1. Aktualne zezwolenie państwowego inspektora sanitarnego na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument określony w pkt.1 może zostać złożony przez jednego z Wykonawców albo wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku posiadania potencjału technicznego Wykonawca składa 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP 2. Wykaz pojazdów, którymi realizowana będzie usługa wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami w przypadku składania oferty na część I zamówienia- zgodnie z Załącznikiem 2 SIWZ, 3.Decyzja państwowego inspektora sanitarnego dopuszczająca do przewozu żywności pojazdy, którym przewożone będą posiłki w ramach zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku posiadania zdolności do wykonania zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie, ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie, ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Zielińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Zielińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-31 13:23:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-31 13:25:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-07-31 13:25:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1809 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony