Przetargi
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie nr 185596 - Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie
Informacja ogłoszona dnia 2009-07-03 10:09:54 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 185596-2009 z dnia 2009-06-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Rybno
1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę pozwolenia na budowę wydanego decyzją nr 379/08 Starosty Działdowskiego dla Budowy wiejskiej sali sportowej w Rybnie przy ul. Wyzwolenia, na dz. nr 939 i...
Termin składania ofert: 2009-07-03
Ogłoszenie nr 185596-2009 z dnia 2009-06-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Rybno
1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę pozwolenia na budowę wydanego decyzją nr 379/08 Starosty Działdowskiego dla Budowy wiejskiej sali sportowej w Rybnie przy ul. Wyzwolenia, na dz. nr 939 i...
Termin składania ofert: 2009-07-03
Numer ogłoszenia: 219140 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 185596 - 2009 data 09.06.2009 r.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 185596 - 2009 data 09.06.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES
Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, fax. 046 6966811.
Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, fax. 046 6966811.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4..
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 03/07/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12.00 Miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 6 (sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 20/07/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12.00 Miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 6 (sekretariat).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4..
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 03/07/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12.00 Miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 6 (sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy): Data: 20/07/2009 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12.00 Miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 6 (sekretariat).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.5..
W ogłoszeniu jest: Termin związania ofertą Do: 01/08/2009 (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
W ogłoszeniu powinno być: Termin związania ofertą Do: 18/08/2009 (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
W ogłoszeniu jest: Termin związania ofertą Do: 01/08/2009 (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
W ogłoszeniu powinno być: Termin związania ofertą Do: 18/08/2009 (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do zmiany ogłoszenia:
1. Zmiany wprowadzone do SIWZ.
2.Zmieniony kosztorys ofertowy sanitarny - część załącznik nr 2
3. Ujednolicony kosztorys ofertowy sanitarny uwzględniajacy w całości odpowiedzi na pytania (oznaczono nowe pozycje jak w odpowiedziach) udzielone w dniu 02.07.2009 r. przez Zamawiającego - część załącznika nr 2
1. Zmiany wprowadzone do SIWZ.
2.
3. Ujednolicony kosztorys ofertowy sanitarny uwzględniajacy w całości odpowiedzi na pytania (oznaczono nowe pozycje jak w odpowiedziach) udzielone w dniu 02.07.2009 r. przez Zamawiającego - część załącznika nr 2
Wójt Gminy Rybno
/ - / Edmund Ligman
/ - / Edmund Ligman
Rybno: Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie
Numer ogłoszenia: 185596 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 185596 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES
Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarybno.pl
Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarybno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja samorządowa.
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę pozwolenia na budowę wydanego decyzją nr 379/08 Starosty Działdowskiego dla Budowy wiejskiej sali sportowej w Rybnie przy ul. Wyzwolenia, na dz. nr 939 i 291/2. 2. Kosztorys ofertowy/ślepy. 3. Specyfikacje techniczne szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie. Wykonanie obiektu o powierzchni użytkowej 608,9m2 składającego się z: - sali o wymiarach 24x12 m z wyposażeniem, - sali pomocnicza 6,7x12 m z wyposażeniem, - zaplecze socjalne z zącznikiem i zagospodarowaniem terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę pozwolenia na budowę wydanego decyzją nr 379/08 Starosty Działdowskiego dla Budowy wiejskiej sali sportowej w Rybnie przy ul. Wyzwolenia, na dz. nr 939 i 291/2. 2. Kosztorys ofertowy/ślepy. 3. Specyfikacje techniczne szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie. Wykonanie obiektu o powierzchni użytkowej 608,9m2 składającego się z: - sali o wymiarach 24x12 m z wyposażeniem, - sali pomocnicza 6,7x12 m z wyposażeniem, - zaplecze socjalne z zącznikiem i zagospodarowaniem terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Zakończenie: 14.08.2011.
Zakończenie: 14.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁ. 1) A.2) Formularz cenowy kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁ. 2) A.3) Wzór umowy (ZAŁ.3) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. (ZAŁ. 4) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Kopia uprawnień budowlanych planowanego kierownika budowy, C.2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podanie ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (ZAŁ. 5) D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁ. 1) A.2) Formularz cenowy kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁ. 2) A.3) Wzór umowy (ZAŁ.3) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. (ZAŁ. 4) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień - Kopia uprawnień budowlanych planowanego kierownika budowy, C.2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podanie ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (ZAŁ. 5) D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 6 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.08.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia realizacji zamówienia do 14.08.2012.
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 pok. 6 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.08.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia realizacji zamówienia do 14.08.2012.
Załączniki:
SIWZ
SIWZ
Wojt Gminy Rybno
/ - / Edmund Ligman
/ - / Edmund Ligman
Rybno, dnia 25.06.2009 r.
Znak: PIK 7023 - 12/09
Dotyczy: przetargu na „Budowę wiejskiej sali sportowej w Rybnie”
ogłoszonego w BZP nr 185596 - 2009 z dnia 09.06.2009 r.
ogłoszonego w BZP nr 185596 - 2009 z dnia 09.06.2009 r.
Pytania które wpłynęły od Oferentów:
- Czy oferenci upoważnieni są do nanoszenia zmian w przedmiarach inwestorskich,czy też kosztorysy należy wykonać według wytycznych RMS? Jeżeli kosztorysy należy wykonać według ściśle według przedmiarów to czy ewentualne zmiany będą rozliczone kosztorysem powykonawczym?
- Do oferty należy dołączyć „cenowy kosztorys ofertowy”? czy ma to być kosztorys szczegółowy czy tez kosztorys uproszczony?
- W zestawieniu stolarki jest zapis „okna wyposażyć w samozamykacze umożliwiające otwieranie górnego okna z poziomu podłogi” w pozycjach 01-05 i 07-08. Czy mają być to zamykacze elektryczne czy ręczne? Do wyceny potrzebna jest długość zamykaczy (od górnego rantu okna do miejsca mocowania rączki) jak też informacja czy cięgło zamykacza ma przechodzić z glifu na ścianę, czy ma być zamontowane w pionie w ramie okiennej.
- Wyposażenie sal. Proszę podać wymiary drabin gimnastycznych, rodzaj i wymiary tablic do koszykówki (czy mają to być komplety: mocowanie do ściany lub podłogi, tablica, obręcz i siatka) i mini koszykówki. Czy razem z uchwytami mają być doliczone słupki do siatkówki, jeżeli tak to jakie?
Czy bramki do piłki nożnej mają być wyposażone w siatki? Proszę podać rodzaj drążków rehabilitacyjnych. - Prosimy o uszczegółowienie zestawienia wyposażenia w sprzęt stały sali gimnastycznej oraz sali pomocniczej. Wykaz w obecnej formie jest zbyt ogólnikowy, prze co mało czytelny i trudny do prawidłowej wyceny.
- Przedmiar robót nie uwzględnia montażu kotew fundamentowych. Czy a jeśli tak to ile należy doliczyć do wyceny?
- Wg poz. 15 i 16 przedmiaru robót - ściany fundamentowe należy wykonać z betonu, projekt natomiast przewiduje wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych. jakie ściany należy przyjąć do wyceny?
Odpowiedź na zapytania:
- Przedmiarów Wykonawcy nie mogą sami poprawiać, a kosztorysy wykonać w wersji kosztorysu uproszczonego wg zał. 2. Zamawiający zakłada w oparciu o swoją wiedzę poprawność dokumentacji. Umowa oparta jest o cenę ryczałtową elementów (§ 10 wzoru umowy) a w przypadku poważnych zmian skutkujących zmianą, dokumentacji wymagającą interwencji projektanta oraz np. zmianą pozwolenia na budowę, przewiduje się że mogą wystąpić roboty nie przewidziane dodatkowe zgodnie z ustawą pzp a inne są po stronie Wykonawcy wg § 4 ust. 2 wzoru umowy.
- Tak kosztorys ofertowy - uproszczony jest załącznikiem oferty wg zał. 2.
- Zamawiający wyraża zgodę na odstąpienie o samozamykaczy okien z poziomu podłogi. Okna wyposażyć w standardowe okucia odpowiednie dla danego schematu otwierania okien.
- WYKAZ WYPOSAŻENIA W SPRZĘT STAŁY SALI GIMNASTYCZNEJ I POMOCNICZEJ
- WYKAZ WYPOSAŻENIA W SPRZĘT STAŁY SALI GIMNASTYCZNEJ I POMOCNICZEJ
STANDARD WYPOSAŻENIA TRENINGOWY DLA SAL SPORTOWYCH
WYPOSAŻENIE SALI GIMNASTYCZNEJ W SPRZĘT STAŁY1Drabiny gimnastyczne 3m x 0,90 m z konstrukcją do mocowania na słupach (pojedyncze lub podwójne)szt.242Tablice do koszykówki na ścianach szczytowych (wysięgnik przyścienny, konstrukcja składana z regulacją wysokości). Tablice akrylowe 1,05m x 1,80m przeźroczyste o grubości 12mm z białymi oznaczeniami, obręcze uchylne z siatkami
szt.23Tablice do mini koszykówki na ścianie bocznej (zestaw do koszykówki z mechanizmem szybkiej zmiany wysokości). Tablice akrylowe 1,20m x 0,90m przeźroczyste o grubości 12mm z białymi oznaczeniami, obręcze wzmocnione
z siatkami.szt.24Tablice do mini koszykówki na ścianach bocznych (uchwyt wraz z tablicą
do mocowania na drabinach gimnastycznych).
Tablice 1,20m x 0,90m ze sklejki z obręczą standardową
z siatką, wyposażone w stalowy wysięgnik do zamieszczenia na szczeblach drabinek gimnastycznychszt.25Uchwyty do siatki na sześciu poziomach w ścianach bocznych do gry w piłkę siatkową i mini piłkę siatkową wzdłuż sali z siatką białą.
kpl.16Bramki do piłki ręcznej (2 x 3 m aluminiowa uniwersalna – składana) z siatkąkpl.
(1 komplet stanowią 2 bramki)1WYPOSAŻENIE SALI POMOCNICZNEJ W SPRZĘT STAŁY1Drabiny gimnastyczne przyścienne (2.5m x 0,90m)szt.122Drążek gimnastyczny nakładany na drabinkęszt.23Ławeczka ukośnaszt.24Liny do wspinania (nieprzesuwalne) – konstrukcja podstropowaszt.15Lustro do gimnastyki z poręczami (1,5m x 2m, poręcz o długości 3,60m)kpl.1 - Tak należy uwzględnić koszt kotew (marek) w poz. 27 słupy żelbetowe, tj. koszt marek 18 kpl. uwzględnić w cenie pozycji.
- Ściany fundamentowe wylewane (np. zaplecze wg dokumentacji) lub z bloczków fundamentowych zakończone wieńcem (sala główna i pomocnicza wg dokumentacji) uważa się za rozwiązanie równoważne a poz. kosztorysowa jako analogia. Wykonawca wycenia element jako korzystniejszy z jego punktu rozpatrywania oferty.
Zgodnie z art. 38 Zamawiający uszczegółowia (wyjaśnia) SIWZ z załącznikami:
W pkt. IV. SIWZ winno być: - w roku 2010 stan surowy otwarty (nie jak podano zamknięty) inne dokumenty zawierają prawidłowe określenie stanu zaawansowania na ten rok.
Wójt Gminy Rybno
/ - / Edmund Ligman
/ - / Edmund Ligman
W dniu 26.06.2009 r. ogodz. 14.46 wpłynęły następujące pytania:
INSTALACJA KANALIZACYJNA
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia usunięcia nadmiaru ziemi z wykopu wewnątrz budynku pod rury kanalizacyjne w ilości 1,15m3 ?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia montażu rur PCV fi 110 mm układanych w wykopach w ilości 27 m?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykucia bruzd pod podejścia kanalizacyjne do przyborów sanitarnych w ilości 6,5 m?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zamurowania bruzd pod podejścia kanalizacyjne do przyborów sanitarnych w ilości 6,5 m?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia przebicia otworów w ścianach dla rur kanalizacyjnych w ilości 3 szt.?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zamurowania otworów w ścianach dla rur kanalizacyjnych w ilości 3 szt.?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania przejść tulejowych dla rur kanalizacyjnych przez fundamenty lub pod fundamentami w ilości 10 szt.?
INSTALACJA WODOCIĄGOWA
- Zaniżono poz. 70. Powinny być 38 szt.
- Zaniżono poz. 71. Powinny być 2 szt.
- Zaniżono poz. 72. Powinny być 4 szt.
- Dlaczego nie uwzględniono montażu zaworów hydrantowych w ilości 2 szt.?
- Dlaczego nie uwzględniono montażu otulin termoizolacyjnych dla rur o śr. 25mm. w ilości 250 m.?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykucia wnęk pod hydranty w ilości 0,15 m3?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia obmurowania wnęk pod hydranty?
- Zaniżono poz. 83 przedmiaru. Powinny być 44 m.
- Zaniżono poz. 84 przedmiaru. Powinny być 44m.
- Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze wykonania przebicia dla rur wodociągowych w ścianach o gr. 1 cegły - 13., gr. ½ cegły - 20 szt.?
- Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze zamurowania tych przebić wraz z osadzeniem tulej ochronny?
- Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze dezynfekcji instalacji wodociągowych?
- Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze płukania instalacji wodociągowych?
INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania rur przyłącznych do grzejników i rozdzielaczy w ilości 56 szt.?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia próby zasadniczej ciśnieniowej w ilości 3 szt.?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia montażu mini - zaworków rozdzielaczowych w ilości 56 szt.?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania bruzd dla podejść pod grzejniki w ilości 16,8 m?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zamurowania bruzd dla podejść pod grzejniki w ilości 16,8 m?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia odtłuszczenia, wyczyszczenia i dwukrotnego pomalowania rur stalowych w ilości 96 m?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykucia wnęk pod szafki rozdzielaczowe w ilości 0,31 m3?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia obmurowania wnęk pod szafki rozdzielaczowe?
- Zaniżone po. 66 i67. Powinno być 24 szt.
- Dlaczego nie uwzględniono otulin na rurociągi o śr. 16 mm - 550 m, 25 mm - 66 m, 32 mm - 42m?
PRZYŁĄCZE KANALIZACJI SANITARNEJ
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania wykopów ręcznych w celu wyrównania oraz wyprofilowania dna pod rury kanalizacyjne w ilości ok 21,6 m3?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia podsypki piaskowej o wys. ok. 15 - 20 cm pod rury kanalizacyjne. Powinno być 34 m2.
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia ręcznej obsypki rur o wys. 30 cm ponad rurę w ilości łącznej 10,8 m3?
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zagęszczenia gruntu nad rurami w ilości 144 m3?
KOTŁOWNIA
- Zaniżono poz. 12. Powinno być 7 szt.
- Zaniżono po. 32. Powinno być 13 szt.
- Dlaczego w przedmiarze nie uwzględniono montażu automatyki, czujnika temp. zewnętrznej w ilości 3 kpl.?
- Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze rur stalowych czarnych DN 25 mm, DN 32 mm, DN 40 mm i DN 15 mm. Proszę podać długości tych rur.
- Dlaczego w przedmiarze nie uwzględniono montażu całego zestawu kominowego wraz z czopuchem?
- Dlaczego w przedmiarze nie uwzględniono rur stalowych ocynkowanych do wody DN 32 mm. Proszę podać długość tych rur.
W związku z otrzymanymi pytaniami stosownie do art. 38 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający planuje zmienić treść w SIWZ w zakresie:
- ustalenia nowego terminu składania ofert,
- ustalenia nowego terminu związania ofertą,
- zmiany treści Załącznika Nr 2 w zakresie instalacji sanitarnych (nowy kosztorys ofertowy).
Odpowiedzi na zapytania oferentów
INSTALACJA KANALIZACYJNA
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia usunięcia nadmiaru ziemi z wykopu wewnątrz budynku pod rury kanalizacyjne w ilości 1,15 m3?
Odpowiedź: Dodać poz. 86A KNR 4-01 0108-06 Wywóz ziemi ... w ilości 1,15 m3. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia montażu rur PCV fi 110 mm układanych w wykopach w ilości 27 mb?
Odpowiedź: Dodać poz. 87A KNR-W 2-15 0203-03 Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm ... w ilości 27 mb. Jednocześnie w poz. 89 przedmiar zmniejszyć do 23 mb. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykucia bruzd pod podejścia kanalizacyjne do przyborów sanitarnych w ilości 6,5 mb?
Odpowiedź: wykucie bruzd uwzględnione jest w poz. 83 przedmiaru. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zamurowania bruzd pod podejścia kanalizacyjne do przyborów sanitarnych w ilości 6,5 mb?
Odpowiedź: zamurowanie bruzd uwzględnione jest w poz. 84 przedmiaru. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia przebicia otworów w ścianach dla rur kanalizacyjnych w ilości 3 szt?
Odpowiedź: dokumentacja nie przewiduje przebić otworów w ścianach. Rury układać poniżej ław fundamentowych. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zamurowania otworów w ścianach dla rur kanalizacyjnych w ilości 3 szt?
Odpowiedź: jw. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania przejść tulejowych dla rur kanalizacyjnych przez fundamenty lub pod fundamenty w ilości 10 szt.?
Odpowiedź: Dokumentacja nie przewiduje montażu przejść tulejowych.
INSTALACJA WODOCIĄGOWA
- Zaniżono poz. 70. Powinny być 38 szt.
Odpowiedź: Przyjąć ilość zgodnie z przedmiarem. - Zaniżono poz. 71. Powinny być 2 szt.
Odpowiedź: Poz. 71 przedmiar zwiększyć do 2 szt. - Zaniżono poz. 72. Powinny być 4 szt.?
Odpowiedź: Poz. 72 przedmiar zwiększyć do 2 szt. - Dlaczego nie uwzględniono montażu zaworów hydrantowych w ilości 2 szt.
Odpowiedź: Montaż zaworów hydrantowych uwzględniono w poz. 80. - Dlaczego nie uwzględniono montażu otulin termoizolacyjnych dla rur o śr. 25 mm w ilości 250 mb?
Odpowiedź: Dodać poz. 69A KNR 0-35 0128-13 Otuliny termoizolacyjne z pianki PE ... w ilości 200 mb. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykucia wnęk pod hydranty w ilości 0,15 m3?
Odpowiedź: Dokumentacja przewiduje montaż hydrantów naściennych. - Zaniżono poz. 83 przedmiaru. Powinny być 44 mb.
Odpowiedź: Przyjąć ilość zgodnie z przedmiarem - Zaniżono poz. 84 przedmiaru. Powinny być 44 mb.
Odpowiedź: Przyjąć ilość zgodnie z przedmiarem. - Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze wykonania przebić dla rur wodociągowych w ścianach o gr. 1 cegły - 13 szt., gr. ½ cegły – 20 szt.?
Odpowiedź:
Dodać poz. 84A KNR 4-01 0333-08 Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. 1/2 ceg. ... w ilości 20 szt.
Dodać poz. 84B KNR 4-01 0333-09 Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. 1 ceg. ... w ilości 13 szt. - Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze zamurowania tych przebić wraz z osadzeniem tulei ochronnych?
Odpowiedź:
Dodać poz. 84C KNR 4-01 0323-02 Zamurowanie ... w ilości 20 szt.
Dodać poz. 84D KNR 4-01 0323-03 Zamurowanie ... w ilości 13 szt. - Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze dezynfekcji instalacji wodciągowych?
Odpowiedź: W dokumentacji nie przewidziano dezynfekcji ww. instalacji. - Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze płukania instalacji wodciągowych?
Odpowiedź: W dokumentacji nie przewidziano płukania ww. instalacji.
INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
PRZYŁĄCZE KANALIZACJI SANITARNEJ
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania rur przyłącznych do grzejników i rozdzielaczy w ilości 56 szt.?
Odpowiedź: Wykonanie rur przyłącznych do grzejników przewiduje poz. 53. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia próby zasadniczej ciśnieniowej w ilości 3 szt.?
Odpowiedź: Próby uwzględnia poz. 62, 63 i 64 przedmiaru. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia montażu mini-zaworków rozdzielaczowych w ilości 56 szt.?
Odpowiedź: Dokumentacja nie przewiduje montażu mini-zaworków. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania bruzd dla podejść pod grzejniki w ilości 16,8 mb?
Odpowiedź: Dokumentacja przewiduje podejścia pod grzejniki z podłogi - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zamurowania bruzd dla podejść pod grzejniki w ilości 16,8 mb?
Odpowiedź: jw.
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia odtłuszczenia, wyczyszczenia i dwukrotnego pomalowania rur stalowych w ilości 96 mb?
Odpowiedź:
Dodać poz. 67A KNR-W 7-12 0101-04 Czyszczenie przez szczotkowanie ... w ilości 11,45 m2.
Dodać poz. 67B KNR-W 7-12 0105-04 Odtłuszczanie rurociągów w ilości 11,45 m2.
Dodać poz. 67C KNR-W 7-12 0201-04 Malowanie ... w ilości 11,45 m2.
Dodać poz. 67D KNR-W 7-12 0209-04 Malowanie ... w ilości 11,45 m2. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykucia wnęk pod szafki rozdzielaczowe w ilości 0,31 m3?
Odpowiedź: Dodać poz. 67E KNR-W 4-01 0332-07 Wykucie wnęk ... w ilości 4,50 m2. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia obmurowania wnęk pod szafki rozdzielaczowe?
Odpowiedź: Dodać poz. 67F KNR-W 4-01 0326-04 Zamurowanie ... 6,00 m. - Zaniżono poz. 66 i 67. Powinny być 24 szt.
Odpowiedź: Przyjąć ilość zgodnie z przedmiarem. - Dlaczego nie uwzględniono otulin na rurociągi o śr. 16 mm – 550 mb, 25 mm – 66 mb, 32 mm – 42 mb?
Odpowiedź: Rurociągi PEX/Al/PEX o śr. 16, 25, 32 mm należy układać w rurze osłonowej „Peschel”. Rury karbowane ujęte w poz. 46, 47 i 48. - Proszę podać zestawienie grzejników c.o.
Odpowiedź:
grzejniki stalowe panelowe V11-600/400 szt. 1;
grzejniki stalowe panelowe V11-600/500 szt. 2;
grzejniki stalowe panelowe V11-600/600 szt. 2;
grzejniki stalowe panelowe V11-600/700 szt. 1;
grzejniki stalowe panelowe V11-600/1000 szt. 2;
grzejniki stalowe panelowe V22-600/500 szt. 1;
grzejniki stalowe panelowe V22-600/600 szt. 1;
grzejniki stalowe panelowe V22-600/700 szt. 2;
grzejniki stalowe panelowe V22-600/1200 szt. 5;
grzejniki stalowe panelowe V22-600/2200 szt. 3;
grzejniki stalowe panelowe V33-600/2000 szt. 2;
grzejniki stalowe panelowe V33-600/2600 szt. 6
PRZYŁĄCZE KANALIZACJI SANITARNEJ
- Dlaczego przedmiar nie uwzględnia wykonania wykopów ręcznych w celu wyrównania oraz wyprofilowania dna pod rury kanalizacyjne w ilości 21,6 m
Odpowiedź: Wyrównanie oraz wyprofilowanie dna pod rury przewiduje poz. 4 przedmiaru. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia podsypki pisakowej o wys. 15-20 cm pod rury kanalizacyjne. Powinno być 34 m2?
Odpowiedź: Dodać poz. 3A w ilości 36 m2. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia ręcznej obsypki rur o wys. 30 cm ponad rurę w ilości łącznej 10,80 m3?
Odpowiedź: Ręczną obsypkę rur przewiduje poz. 4 przedmiaru. - Dlaczego przedmiar nie uwzględnia zagęszczania gruntu nad rurami w ilości 144 m3?
Odpowiedź: Dodać poz. 2A KNR-W 2-01 0228-03 Zagęszczenie ... w ilości 144 m3.
KOTŁOWNIA
- Zaniżono poz. 12. Powinno być 7 szt.
Odpowiedź: Poz. 12 zwiększyć do 7 szt. (dodać pompę UPS 25-40A)/ - Zaniżono poz. 32. Powinno być 13 szt.
Odpowiedź: Poz. 32 zwiększyć do ilości 13 szt. - Dlaczego w przedmiarze nie uwzględniono montażu automatyki, czujnika temp. zewn. w ilości 3 kpl?
Odpowiedź: Montaż automatyki i czujnika należy wycenić w poz. 45 przedmiaru. - Dlaczego nie uwzględniono w przedmiarze rur stalowych czarnych Dn25, 32, 40, 15. Proszę podać długości tych rur.
Odpowiedź. Powyższe rury uwzględniono w poz. 49 przedmiaru. - Dlaczego w przedmiarze nie uwzględniono montażu całego zestawu kominowego wraz z czopuchem?
Odpowiedź: Dodać poz. 45A Kalkulacja własna Montaż zestawu kominowego wraz czopuchem ze stali kwasoodpornej o śr. 200 mm o długości 10 mb. - Dlaczego w przedmiarze nie uwzględniono rur stalowych ocynkowanych do wody Dn32 mm. Proszę podać długości tych rur.
Odpowiedź: Dokumentacja nie przewiduje montażu rur stalowych ocynkowanych.
Wójt Gminy Rybno
/ - / Edmund Ligman
/ - / Edmund Ligman
Pobierz dane XML Ogłoszenie nr 185596 - Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie Drukuj informację Ogłoszenie nr 185596 - Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Rybno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Michał Cieciński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-07-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Michał Cieciński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-07-03 08:58:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-07-03 10:09:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-07-10 15:28:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1997 raz(y) |