ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)Drukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)

Miejsce pracy: Rybno

Wymiar etatu: Pełen etat (zastępstwo na czas określony)

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-10-24

Ogłoszono dnia: 2016-10-24 przez Jolanta Jendrycka

Termin składania dokumentów: 2016-11-07 12:00:00

Nr ogłoszenia: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)

Zlecający: Urząd Gminy Rybno

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  4. spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
  5. wykształcenie wyższe,
  6. minimum 2 letni staż pracy w administracji,
  7. znajomość obowiązujących aktów prawnych:
  • ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym,
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego,
  • ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim,
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe o specjalności: finanse lub ekonomia lub bankowość,
  2. wykształcenie o specjalności: administracja,
  3. doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
  4. znajomość obsługi pakietu MS Office,
  5. obowiązkowość i sumienność,
  6. kreatywność i inicjowanie zmian,
  7. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  2. prowadzenie ewidencji korespondencji,
  3. obsługa kancelarii ogólnej, dziennika korespondencji przychodzącej oraz dystrybucja korespondencji,
  4. dbałość o funkcjonowanie i rozwój poczty elektronicznej,
  5. prowadzenie punktu informacji i obsługi interesantów,
  6. bezpośrednia obsługa interesanta w zakresie informacji ogólnej Urzędu,
  7. udzielanie ogólnych informacji interesantom w zakresie działalności Urzędu, o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania poszczególnych spraw,
  8. informowanie o sposobie załatwiania spraw i stanie zaawansowania prowadzonej sprawy,
  9. kierowanie ruchem interesantów do odpowiednich stanowisk bezpośredniej obsługi,
  10. przyjmowanie kierowanych do Urzędu pism i wniosków,
  11. sprawdzanie kompletności składanych dokumentów i rejestrowanie ich w systemie komputerowym, z chwilą wprowadzenia w Urzędzie czynności kancelaryjnych w systemie EZD,
  12. przyjmowanie zawiadomień o organizowanych na terenie Gminy imprezach artystycznych lub rozrywkowych,
  13. aktualizacja strategii rozwoju Gminy, planu rozwoju lokalnego oraz innej dokumentacji strategicznej niezbędnej do rozwoju społecznego, gospodarczego, ekonomicznego gminy,
  14. przygotowywanie obchodów świąt i uroczystości gminnych ,
  15. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dyplomów i listów gratulacyjnych wręczanych przez Wójta,
  16. prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy w kraju i za granicą,
  17. opracowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych o Gminie i regionie,
  18. organizowanie współpracy oraz wymiany międzynarodowej z miastami/gminami partnerskimi i poszukiwanie nowych kontaktów,
  19. współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi, indywidualnymi twórcami, przedsiębiorcami oraz z innymi instytucjami samorządowymi w zakresie promocji,
  20. współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi.
  21. przygotowanie i obsługa prezentacji turystycznych, gospodarczych, wystaw i spotkań promujących gminę w kraju i za granicą,
  22. rozwijanie wszechstronnej współpracy partnerskiej z gminami w kraju i zagranicą,
  23. organizowanie kontaktów zagranicznych i krajowych Wójta oraz współpraca w tym zakresie z innymi jednostkami,
  24. organizowanie pobytu delegacji i przedstawicieli krajowych i zagranicznych przyjmowanych przez władze gminy,
  25. organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów przedstawicieli gminy na oficjalne spotkania,
  26. przygotowywanie dokumentów związanych z wyjazdami,
  27. koordynacja współpracy z samorządami gmin partnerskich,
  28. zabezpieczenie tłumaczeń języków obcych dla potrzeb Gminy,
  29. koordynowanie działań promujących gminę, organizacja i udział w masowych imprezach promocyjnych oraz robienie zdjęć na imprezach organizowanych przez gminę oraz z udziałem przedstawicieli gminy,
  30. redagowanie informacji i przygotowanie materiałów promujących Gminę,
  31. tworzenie strategii medialnej,
  32. przygotowywanie materiałów prasowych i informacyjnych,
  33. utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami i opinią publiczną,
  34. redagowanie strony internetowej Urzędu we współpracy ze stanowiskiem ds. informatycznych w zakresie rozwoju i promocji gminy,
  35. opracowanie merytoryczne i graficzne materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie, prezentacje multimedialne i na stronie internetowej gminy,
  36. przygotowywanie i druk okolicznościowych pism, zaproszeń, dyplomów,
  37. prowadzenie i kontrolowanie wydatków z funduszy sołeckich,

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rybno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu przekroczył 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
  6. oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe (wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w terminie 14 dni od dnia wyłonienia kandydata na stanowisko w drodze naboru);
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie;
  9. kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej; wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim;
  10. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych);

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-07 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15
    (sekretariat pok. 14, II piętro),
  2. lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15,
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na „Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat) – zastępstwo w terminie do dnia 07 listopada 2016 r. do godz. 12.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).”Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Jendrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Jendrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-10-24 14:04:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-10-24 14:06:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-24 14:07:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3243 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony