ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHPDrukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHP

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHP

Miejsce pracy: Rybno

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansowo-Podatkowy

Data udostępnienia: 2017-06-14

Ogłoszono dnia: 2017-06-14 przez Jolanta Jendrycka

Termin składania dokumentów: 2017-06-28 12:00:00

Nr ogłoszenia: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHP

Zlecający: Urząd Gminy Rybno

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  4. spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
  5. wykształcenie wyższe ,
  6. minimum 5 – letni staż pracy,
  7. minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach administracyjnych,
  8. znajomość obowiązujących aktów prawnych:
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy – Ordynacja podatkowa,
  • ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy o rachunkowości,
  • ustawa o opłacie skarbowej,
  • ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
  • ustawy – Kodeks pracy,
  • prawa w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • ustawy – Kodeks postepowania administracyjnego,
  • ustawy o ochronie danych osobowych,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie o specjalności: administracja;
  2. kwalifikacje do prowadzenia spraw i dokumentacji dot. przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy – BHP,
  3. znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
  4. znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy Prawo zamówień publicznych,
  5. umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych (min. fax, ksero, itp.),
  6. znajomość obsługi pakietu MS Office,
  7. obowiązkowość i sumienność, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
  8. kreatywność i inicjowanie zmian,
  9. umiejętność pracy w zespole,
  10. prawo jazdy kat. B,
  11. możliwość wykorzystywania własnego samochodu do celów służbowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. dokonywanie rozliczeń z tytułu inkasa podatków i innych należności finansowych,
  2. wydawanie zaświadczeń w sprawach majątkowych i prowadzenie ich ewidencji,
  3. prowadzenie rachunkowości podatków i opłat oraz dokonywanie uzgodnień wpływów
    z księgowością budżetową,
  4. wystawianie upomnień na zaległości podatkowe,
  5. windykacja należności podatkowych oraz bieżąca ich aktualizacja,
  6. organizowanie i nadzór nad inkasem należności budżetowych i innych oraz rozliczanie inkasentów,
  7. obliczanie wynagrodzenia prowizyjnego dla sołtysów i inkasentów.
  8. prowadzenie ewidencji czynszów dzierżawnych i mieszkalnych,
  9. zakładanie kwitariuszy dla sołtysów i ewidencjonowanie w księdze druków ścisłego zarachowania oraz dokonywanie uzgodnień i podliczeń,
  10. dokonywanie okresowych ocen i analiz oraz sprawozdawczości w zakresie wpływów podatkowych i innych należności finansowych,
  11. prowadzenie ewidencji kont podatników,
  12. prowadzenie spraw z zakresu podatku od środków transportowych (wymiar, księgowość, windykacja),
  13. przekazywanie dyspozycji do kasy Urzędu Gminy za pomocą systemu PUMA wpłat gotówkowych podatków,
  14. współpraca z Urzędami Skarbowymi i Komornikami Sądowymi w zakresie windykacji podatków,
  15. wystawianie tytułów wykonawczych,
  16. udział w kontroli podatkowej,
  17. bieżące uzgadnianie wpływów podatków i opłat z księgowością budżetową,
  18. sprawdzanie dowodów wpłat z raportem kasowym,
  19. sporządzenie sprawozdań kwartalnych i rocznych w zakresie podatków i opłat (czynsze, opłata adiacencka, wieczyste użytkowanie gruntów),
  20. przygotowywanie materiałów kalkulacyjnych i analiz na potrzeby Rady i Wójta,
  21. wystawianie faktur VAT dotyczących czynszu,
  22. kontrola realizacji zadań i przestrzegania dyscypliny budżetowej z budżetu gminy,
  23. rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki oraz prowadzenie kontroli rachunkowej kwitariuszy przychodowych wydawanych sołtysom,
  24. księgowanie na bieżąco wpłat pobranych w kasie Urzędu oraz otrzymanych dowodów,
  25. zakładanie kwitariuszy podatkowych i dostarczenie sołtysom, celem zainkasowania należnego podatku,
  26. obsługę BHP w Urzędzie Gminy w zakresie przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
  27. tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pełen etat. Umowa o prace na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Stanowisko pracy mieści się na parterze budynku urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rybno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
  6. oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo;
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie;
  9. kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej; wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim;
  10. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych);

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-28 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15
    (sekretariat pok. 14, II piętro),
  2. lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15,
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na „Stanowisko ds. księgowość podatkowa i bhp w terminie
do dnia 28 czerwca 2017 r. do godz. 12.00 (UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Rybno).
Planowane zatrudnienie od 01 września 2017 r.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Rybno

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Inne informacje:
  1. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani
    o dalszym toku naboru.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno.
  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).”
  4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
  5. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
  6. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Jendrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Jendrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-14 18:24:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-14 18:26:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-18 14:40:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7557 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony