ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJDrukuj informacjęSprawa: WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ

Szczegóły informacji

WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ

Wydział: Wieloosobowe stanowisko ds. obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2013-01-24 11:10:07

Termin załatwienia

Termin załatwienia sprawy - wydania decyzji administracyjnej – nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy; termin ten może zostać przedłużony, jednakże organ obowiązany jest takim przypadku zawiadomić stron o niezałatwieniu sprawy w terminie i wyznaczyć nowy termin jej załatwienia (art. 35, 36 Kodeksu postępowania administracyjnego);

Osoba kontaktowa

Ewa Soboczyńska

Miejsce załatwienia

Urząd gminy właściwy ze względu na dotychczasowe miejsce pobytu osoby.

Telefon kontaktowy

Ewa Soboczyńska

Adres e-mail

rybno@gminarybno.pl

Sposób załatwienia

Załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji w sprawie wymeldowania osoby.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Rybno
ul. Lubawska 15
pokój nr 8 (1 piętro)

Wymagane Dokumenty

  • organ gminy wydaje na wniosek właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się. Wniosek o wymeldowanie, zawierający dane osoby podlegającej wymeldowaniu, uzasadnienie.
  • do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu: wypis z księgi wieczystej, umowa cywilno-prawna, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu;
    Miejsce złożenia dokumentów

Czas realizacji

Termin załatwienia sprawy - wydania decyzji administracyjnej – nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 2 miesięcy; termin ten może zostać przedłużony, jednakże organ obowiązany jest takim przypadku zawiadomić stron o niezałatwieniu sprawy w terminie i wyznaczyć nowy termin jej załatwienia (art. 35, 36 Kodeksu postępowania administracyjnego);

Opłaty

Opłata w wysokości 10 zł. za wydanie na wniosek decyzji administracyjnej w I instancji. Odwołanie zwolnione od opłaty skarbowej.
(Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej Dz. U. Nr 225, poz. 1635)

Tryb odwoławczy

  • od decyzji wydanej przez organ ewidencji ludności stronom postępowania przysługuje prawo złożenia odwołania do właściwego wojewody, w terminie 14 dni od daty doręczenia tej decyzji,
  • odwołanie składa się za pośrednictwem organu ewidencji ludności, który wydał decyzję

Podstawa prawna

Podstawa prawna art. 15 ust 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Soboczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Soboczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-24 11:10:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Soboczyńska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-24 11:10:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Soboczyńska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-24 11:10:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6588 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony