Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-06-19 13:47:10 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
|
Zakres zadań
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- opracowywanie projektów Statutu Gminy, zmian Regulaminu,
- opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
- opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- nadzór nad prawidłowym wykonaniem przez pracowników urzędu czynności kancelaryjnych,
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta i projektów Uchwał Rady,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych
- koordynacja i nadzór nad zakupem środków trwałych, sprzętu i wyposażenia, w tym materiałów biurowych i kancelaryjnych dla potrzeb Urzędu Gminy,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.