Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 138646-2013 z dnia 2013-04-09 r. - Rybno: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu Szkoła równych szans

Informacja ogłoszona dnia 2013-04-09 13:43:33 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rybno, dnia 15.04.2013 r.
PIK.042.2.2013

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: PIK.042.2.2013
Nazwa zadania: „Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu „Szkoła równych szans”.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA
W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytania dotyczące spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w w/w postępowaniu, na podstawie art. 38 ust. 2 Pzp, Zamawiający wyjaśnia:
  1. W opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) minimalna wymagana wielkość parametru, Tablica interaktywna w poz. 2, Zamawiający przedstawia skopiowane rozmiary tablicy interaktywnej My Board 84”C (vide http://www.mentorpolska.pl/tablica_interaktywna,myboard.php?zakładkaTablice=4). Wymagany minimalny rozmiar powierzchni projekcyjnej tablicy 158 x 118 cm jest rozmiarem nietypowym. charakterystycznym dla tablic MyBoard. Różnica 2-3 cm w wysokości tablicy nie ma dla jej użytkownika żadnego znaczenia funkcjonalnego, natomiast ścisłe przestrzeganie podanych rozmiarów (minimalnych) ogranicza ofertę tylko to jednego producenta. Jest to sprzeczne z przepisami prawa zamówień publicznych.
      
    Pytanie 1. Czy zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablice interaktywne o wysokości 115 cm lub 116 cm (przy zachowaniu minimalnej przekątnej 78”)?
      
  2. w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) minimalna wymagana wielkość parametru, Tablica interaktywna w poz. 6, Zamawiający wymaga dostarczenia głośników o mocy 32W (skopiowany opis ze strony http://www.mentorpolska.pl/tablica_interaktywna,myboard.php?zakładkaTablice=4) Nie jest to rozwiązanie typowe- standardowe stosuje nagłośnienie projektora (nie jest wymagana moc aż 32W)
      
    Pytanie 2. Czy zamawiający dopuści rozwiązanie, w którym projektor jest wyposażony w głośniki o mocy 10 W?
      
    Odpowiedź na pytanie 1, 2.
    Zamawiający nie przewiduje modyfikacji zał. Nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego oraz zgodnie z pkt. II.11 SIWZ tj. Materiały i urządzenia przyjęte w dokumentacji przetargowej, dla których jest wskazany producent lub dystrybutor, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
      
  3. w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) minimalna wymagana wielkość parametru, tablica interaktywna w poz. 8, Zamawiający wymaga dostarczenia torby do tablicy interaktywnej
      
    Pytanie 3. Czy zamawiający wyjaśni cel wyposażenia tablicy w element – torba do tablicy interaktywnej, którego wykorzystanie jest niemożliwe i nie posiada żadnego znaczenia funkcjonalnego dla użytkownika?
      
    Odpowiedź na pytanie 3.
    Zamawiający wyjaśnia i informuje, że wymagana „torba do tablicy do tablicy interaktywnej” w rozumieniu np. torby/pokrowca/opakowania na potrzeby transportu i ewentualnych reklamacji, itp.
      
  4. w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ) minimalna wymagana wielkość parametru, Rzutnik multimedialny/projektor, w poz. 4 Zamawiający wymaga jasności/projektora min. 260 ANSI lumenów. Na rynku nie występują już projektory o tak niskim poziomie jasności. Najprawdopodobniej nastąpiła tu omyłka pisarska.
      
    Pytanie 4. Czy zamawiający zmieni zapis na 2600 ANSI lumenów?
     
    Odpowiedź na pytanie 4.
    Zamawiający zmienia błąd pisarski w załączniku nr 2 Szczegółowy opis sprzętu multimedialnego II. RZUTNIK MULTIMEDIALNY/PROJEKTOR jest „poz. 4 Jasność – min. 260 ANSI” na winno być „poz. 4 Jasność – min. 2600 ANSI”
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi i wyjaśnienia na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Udzielone wyjaśnienia nie wpływają na termin składania ofert (nie przedłuża się terminu składania ofert).

Wójt Gminy Rybno 
/-/ Edmund Ligman

Rybno: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu Szkoła równych szans
Numer ogłoszenia: 138646 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu Szkoła równych szans.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem, serwisem i szkoleniem sprzętu multimedialnego, który zostanie przekazany do użytkowania dla jednostek oświatowych z terenu Gminy Rybno, stanowiące doposażenie w pomoce dydaktyczne w ramach Projektu pt. Szkoła równych szans, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający - Gmina Rybno - w celu zakupu nowoczesnego sprzętu określiła zakładane parametry i warunki techniczne jakim muszą odpowiadać. Z uwagi na konieczność prawidłowego funkcjonowania zakupionego sprzętu w przyszłości, a także koszty eksploatacyjne określone zostały wymagania techniczne w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 Prawa zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w dokumentacji przetargowej. 2) Zmianie ulegną przepisy prawne związane z realizacją zamówienia. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno Pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 3. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Jendrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Jendrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-09 13:42:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-09 13:43:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-04-15 14:03:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2120 raz(y)