Przetargi
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie nr 308080 - Rybno: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I
Informacja ogłoszona dnia 2009-09-07 15:22:18 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Rybno
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn, Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I.
PYTANIE otrzymane od Wykonawcy:
Zgodnie z pkt. IV SIWZ Zamawiający określa termin wykonania zamówienia do 31.12.2009r. Natomiast zgodnie z § 7 projektu umowy do SIWZ termin świadczenia usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego to:
1. rozpoczęcie - z dniem podpisania niniejszej umowy, o czym zostanie poinformowany Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
2. zakończenie - po dokończeniu odbioru od wykonawcy sprawdzeniu faktury końcowej.
W/w zapisy są niespójne.
Zwracam się z prośbą do Zamawiającego o ujednolicenie zapisów dotyczących terminu realizacji inwestycji.
ODPOWIEDŹ:
Zgodnie z pkt. IV SIWZ data 31.12.2009 r. to termin zakończenia robót Wykonawcy oraz faktycznego nadzorowania robót w terenie (na budowie).
Zapis § 7 umowy należy też rozumieć podobnie, tj. że zakończenie nadzoru poprzez sprawdzenie faktury końcowej i innych dokumentów nastąpi również do 31.12.2009 r.
Rybno, dnia 10.09.2009 r.
Znak: PIK 7023 - 19/09Dotyczy: przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn, Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I.
PYTANIE otrzymane od Wykonawcy:
Zgodnie z pkt. IV SIWZ Zamawiający określa termin wykonania zamówienia do 31.12.2009r. Natomiast zgodnie z § 7 projektu umowy do SIWZ termin świadczenia usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego to:
1. rozpoczęcie - z dniem podpisania niniejszej umowy, o czym zostanie poinformowany Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
2. zakończenie - po dokończeniu odbioru od wykonawcy sprawdzeniu faktury końcowej.
W/w zapisy są niespójne.
Zwracam się z prośbą do Zamawiającego o ujednolicenie zapisów dotyczących terminu realizacji inwestycji.
ODPOWIEDŹ:
Zgodnie z pkt. IV SIWZ data 31.12.2009 r. to termin zakończenia robót Wykonawcy oraz faktycznego nadzorowania robót w terenie (na budowie).
Zapis § 7 umowy należy też rozumieć podobnie, tj. że zakończenie nadzoru poprzez sprawdzenie faktury końcowej i innych dokumentów nastąpi również do 31.12.2009 r.
Wójt Gminy Rybno
/ - / Edmund Ligman
/ - / Edmund Ligman
Rybno: Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I
Numer ogłoszenia: 308080 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I. Szczegółowy zakres robót nad którymi będzie sprawowany nadzór w ramach Rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I obejmuje projekt budowlany (zał. nr 6) oraz kosztorys ofertowy - tabela wartości elementów scalonych Wykonawcy robót wyłonionego w przetargu nieograniczonym. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z zatwierdzonym projektem budowlanym, Prawem budowlanym, SIWZ obowiązującymi przepisami i normami (obejmując wszystkie branże robót).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1)
A.2. Formularz cenowy (wg wykonawcy robót tabeli elementów scalonych) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2)
A.3. Wzór umowy (zał. nr 3)
A.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ważne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego o członkostwie (zał. nr 5)
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. (zał. nr 4)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno, 13 - 220 Rybno, ul. Lubawska 15 pok. nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno ul. Lubawska 15 13 - 220 Rybno Pokój nr 6 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane dofinansowanie ze środków PROW 2007 - 2013.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1)
A.2. Formularz cenowy (wg wykonawcy robót tabeli elementów scalonych) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2)
A.3. Wzór umowy (zał. nr 3)
A.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ważne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego o członkostwie (zał. nr 5)
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. (zał. nr 4)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno, 13 - 220 Rybno, ul. Lubawska 15 pok. nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno ul. Lubawska 15 13 - 220 Rybno Pokój nr 6 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane dofinansowanie ze środków PROW 2007 - 2013.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie nr 308080 - Rybno: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I Drukuj informację Ogłoszenie nr 308080 - Rybno: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Rybno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jarosław Świniarski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-09-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jarosław Świniarski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-09-07 15:11:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-09-07 15:22:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-09-10 10:18:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1608 raz(y) |