ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 308080 - Rybno: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I

Informacja ogłoszona dnia 2009-09-07 15:22:18 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gmina Rybno
Rybno, dnia 10.09.2009 r.
Znak: PIK 7023 - 19/09

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn, Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I.

PYTANIE otrzymane od Wykonawcy:
Zgodnie z pkt. IV SIWZ Zamawiający określa termin wykonania zamówienia do 31.12.2009r. Natomiast zgodnie z § 7 projektu umowy do SIWZ termin świadczenia usług Inspektora Nadzoru Inwestorskiego to:
1. rozpoczęcie - z dniem podpisania niniejszej umowy, o czym zostanie poinformowany Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
2. zakończenie - po dokończeniu odbioru od wykonawcy sprawdzeniu faktury końcowej.
W/w zapisy są niespójne.
Zwracam się z prośbą do Zamawiającego o ujednolicenie zapisów dotyczących terminu realizacji inwestycji.

ODPOWIEDŹ:
Zgodnie z pkt. IV SIWZ data 31.12.2009 r. to termin zakończenia robót Wykonawcy oraz faktycznego nadzorowania robót w terenie (na budowie).
Zapis § 7 umowy należy też rozumieć podobnie, tj. że zakończenie nadzoru poprzez sprawdzenie faktury końcowej i innych dokumentów nastąpi również do 31.12.2009 r.
Wójt Gminy Rybno  
/ - / Edmund Ligman


Rybno: Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I
Numer ogłoszenia: 308080 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I. Szczegółowy zakres robót nad którymi będzie sprawowany nadzór w ramach Rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Rybnie etap I obejmuje projekt budowlany (zał. nr 6) oraz kosztorys ofertowy - tabela wartości elementów scalonych Wykonawcy robót wyłonionego w przetargu nieograniczonym. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z zatwierdzonym projektem budowlanym, Prawem budowlanym, SIWZ obowiązującymi przepisami i normami (obejmując wszystkie branże robót).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
   1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
   1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
   1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
   2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
   2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
   3.1 jest niezgodną z ustawą
   3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
   3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
   3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
   3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
   3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
   3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
   3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
   A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1)
   A.2. Formularz cenowy (wg wykonawcy robót tabeli elementów scalonych) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2)
   A.3. Wzór umowy (zał. nr 3)
   A.4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ważne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego o członkostwie (zał. nr 5)
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
   B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
   B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
   B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. (zał. nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno, 13 - 220 Rybno, ul. Lubawska 15 pok. nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno ul. Lubawska 15 13 - 220 Rybno Pokój nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Planowane dofinansowanie ze środków PROW 2007 - 2013.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jarosław Świniarski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Świniarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-07 15:11:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-07 15:22:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-09-10 10:18:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1608 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony