ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie Nr 72302 - Rybno: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II i rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny, z podziałem na części: - Część 1 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II, - Część 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny.

Informacja ogłoszona dnia 2010-03-15 16:36:47 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu


ZAMAWIAJĄCY:

             GMINA RYBNO
13-220 Rybno, ul. Lubawska 15
   woj. warmińsko-mazurskie
Rybno dnia: 24.03.2010 r.
PIK.7020 - 5/2010


Wyjaśnienia treści SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy: PIK.7023
5/2010. Nazwa zadania: ,,Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II i rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny, z podziałem na części:
- Część 1 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II,
- Część 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny.



Na podstawie art. 38 ust. 4 Prawa Zamówień Publicznych Zamawiający prostuje błąd w SIWZ i udziela następujących wyjaśnień:

W Załączniku nr 1.2. do części 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - Dokumentacji projektowej: Obiekt: Pompownie ścieków P1 - P5 i Pd1 - Pd17 na stronie nr 5 w tabeli nr 1 w kolumnie 3 wydajność pompowni zamiast jednostki [m³/h] winno być [dm³/s]
pozostałe dane w tabeli pozostają bez zmian.

Zamawiający informuje, że wyjaśnienia stają się integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

WÓJT GMINY RYBNO
-//- Edmund Ligman  


ZAMAWIAJĄCY:

             GMINA RYBNO
13-220 Rybno, ul. Lubawska 15
   woj. warmińsko-mazurskie
Rybno dnia: 23.03.2010 r.
PIK.7020 - 5/2010



Wyjaśnienia treści SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy: PIK.7023 5/2010. Nazwa zadania: ,,Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II i rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny, z podziałem na części:
- Część 1 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II,
- Część 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny.

W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, (Rozdział VII.ust.3. ,,Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia’’), Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie nr 1.
W związku z tym, że zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej przedmiary robót w plikach PDF, są przygotowane w programie Norma, prosimy o zamieszczenie przedmiarów w formacie ATH, co usprawni przygotowanie oferty i pozwoli uniknąć błędów.

Odpowiedź na pytanie nr 1.
Zgodnie z zapisem w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wersja elektroniczna załączników stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty i Zamawiający zamieścił przedmiary robót w formatach jakie zgodnie z obowiązującymi przepisami przygotował projektant. Tak więc Zamawiający nie ma możliwości technicznych zamieszczenia przedmiarów robót w formacie ATH. Ponadto wyjaśniamy, że w przypadku trudności
w przygotowaniu oferty należy skorzystać z możliwości uzyskania dokumentów w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego.



WÓJT GMINY RYBNO
-//-  Edmund Ligman 


ZAMAWIAJĄCY:

             GMINA RYBNO
13-220 Rybno, ul. Lubawska 15
   woj. warmińsko-mazurskie
Rybno dnia: 22.03.2010 r.
PIK.7020 - 5/2010



Wyjaśnienia treści SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy: PIK.7023-5/2010
Nazwa zadania: ,,Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II i rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny, z podziałem na części:
- Część 1 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II,
- Część 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny.

W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, (Rozdział VII.ust.3. ,,Wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia’’), Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie nr 1
Czy w świetle zapisów znowelizowanego art.30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN - EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla:
- przepompowni ścieków, wymagania normy PN - EN 12050-1:2002,
- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN - EN 12050 - 4:2002.

Odpowiedź na pytanie nr 1.
W świetle zapisu art. 30 ust. 6 Zamawiający może odstąpić od opisywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem przepisów ust.1-3, jeżeli zapewni dokładny opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie wymagań funkcjonalnych. Zamawiający zapewnił dokładny opis przedmiotu zamówienia przez wskazanie wymagań funkcjonalnych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Tak więc wyroby, materiały i urządzenia budowlane wymienione w specyfikacji powinny spełniać wymagania
i być zgodne z dokumentacją projektową zał. nr 1.2. na część 2 do SIWZ i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zał. nr 3.2. na część 2 do SIWZ, co nie wyklucza możliwości spełnienia przez wyroby wymagań wynikających z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN- EN w tym normy: PN - EN 12050 - 1:2002 i PN - EN 12050 - 4:2002;

Pytanie nr 2
W myśl art.8 ust.5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. i jej nowelizacji
z dnia 15.12.2006 r. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od Wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie
na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.

Odpowiedź na pytanie nr 2
Zgodnie z art. 5 ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 roku (Dz.U. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz art.8 ust.5, ustawy z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności
(Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) i ponadto w myśl zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia (rozdział III, ust.10 pkt. 4 Równoważność materiałów i urządzeń),
Wykonawca ma obowiązek posiadania w stosunku do wszystkich użytych materiałów
i urządzeń (nie tylko do przepompowni ścieków i zaworów zwrotnych), dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie w budowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), powyższy obowiązek Wykonawcy wynika też z §2 ust.2 pkt.7 wzoru umowy (zał. nr 8.2 na część 2 do SIWZ).

Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie, stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

Ponadto Zamawiający uzupełnia zapis o art. ,,45’’ w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ, w zdaniu ,,Wadium można wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych”.




WÓJT GMINY RYBNO
-//-  Edmund Ligman 


Rybno: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II i rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny, z podziałem na części: - Część 1 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II, - Część 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny.
Numer ogłoszenia: 72302 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II i rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny, z podziałem na części: - Część 1 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II, - Część 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:   1. Opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II, CZĘŚĆ 2 - Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny. 2.1.Kody Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV: CPV 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczalni ścieków. CPV 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. CPV 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków. CPV 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków. CPV 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg. CPV 45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli. 2.2.Wielkość - zakres zamówienia: Część 1: a) Branża - architektura, konstrukcja, zagospodarowanie terenu: - Wykonanie budynku technicznego Nr 1 (budynek istniejący), - Wykonanie budynku technicznego Nr 2 (projektowany budynek), - Wykonanie hali reaktorów, - Wykonanie stanowiska odbioru skratek i piasku pod wiatą, - Wykonanie płyty pod agregat prądotwórczy, - Posadowienie zbiornika retencyjnego Nr 3, - Zieleń na terenie oczyszczalni ścieków. b) Branża - technologia: - Wykonanie technologii oczyszczalni ścieków- etap II, - Kanały i rurociągi międzyobiektowe. c) Branża instalacje sanitarne: - Wykonanie instalacji sanitarnych, d) Branża instalacje elektryczne: - Wykonanie instalacji elektrycznych, e) Branża - Hydrotechniczna: - Wykonanie zastawek drewnianych, f) Branża - Drogowa: - Ukształtowanie terenu oczyszczalni ścieków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej firmy: BIONOR Sp. z o.o. w Kielcach. 1) Dokumentacja projektowa stanowi zał. nr 1.1. do SIWZ. 2) Przedmiar robót z tabelą elementów scalonych - zał. nr 2.1 do SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zał. nr 3.1. do SIWZ. Część 2: a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - PP-B fi 200 mm dł. - 4.180,00 mb, - PE fi 225 mm (przewiert sterowany) dł. - 20,00 mb, - PVC fi 160 mm dł. - 1.700,00 mb, b) rurociągi kanalizacji sanitarnej tłocznej: - DN 40x2,4 mm dł. - 318,00 mb, - DN 63x3,8 mm dł. - 208,00 mb, - DN 90x5,4 mm dł. - 882,00 mb, - DN 110x6,6 mm dł. - 2.065,00 mb, c) Pompownie ścieków sieciowe P1-P5 - 5 szt., d) Pompownie ścieków domowe Pd1-Pd17 - 17 szt. e) Droga do pompowni P-5 o nawierzchni z płyt żelbetowych - 80,00 m2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej firmy: Zakład Projektowania Wodociągów i Kanalizacji w Olsztynie: 1) Dokumentacja projektowa stanowi zał. nr 1.2. do SIWZ. 2) Przedmiar robót do wyceny z tabelą elementów scalonych - zał. nr 2.2 do SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał nr 3.2. do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.31.20-6, 45.23.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, oraz nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla CZĘŚCI 1: - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) Dla CZĘŚCI 2: - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych00/100) Wadium można wnieść w formach określonych w art. ust.6 Prawa zamówień publicznych. 2. Jeśli wadium wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: BS Działdowo O/Rybno 848215 1016 2003 0004 0415 0001 w terminie zapewniającym wpłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. 3. Wadium wniesione w innej formie należy złożyć w oryginale w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Rybno jako depozyt, za potwierdzeniem. 4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D), 5. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. nr 42, poz.275 z 2007 r. z późn. zm.) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 6. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art.46 - Prawo zamówień publicznych. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 10.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn należących po jego stronie 10.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, uszczegółowienie - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców: - Dla CZĘŚCI 1 np. budowa nowej, lub rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków mechaniczno - biologicznej o wydajności nie mniejszej niż 200 m3/ dobę. - Dla CZĘŚCI 2 np. kanalizacja sanitarna grawitacyjno - tłoczna, kanalizacja deszczowa, sieci wodociągowe o łącznej długości nie mniejszej niż 9.393,00 mb.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę osób - kadry technicznej posiadającej stosowne do powierzonych im funkcji, wymaganych Prawem budowlanym, uprawnienia: Kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem oraz kierowników robót do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej i instalacji i urządzeń elektrycznych oraz geodetę uprawnionego do obsługi geodezyjnej inwestycji. (Wymaganie łączne dla Części 1 i 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada środki lub zdolność kredytową łącznie na kwotę nie niższą jak 1.800.000,00 zł, oraz opłaconą polisę (a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  •   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7. Wzór harmonogramu rzeczowo - finansowego - zał. nr 7.1. do Części 1 i zał. nr 7.2. do Części 2. 8. Wzór umowy zał. nr 8.1. do Części 1 i zał. nr 8.2. do Części nr 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie terminu wykonania i wartości zamówienia w następujących przypadkach: 1. Wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, 2. Z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 3. z powodu działania siły wyższej, 4. innych okoliczności przewidzianych w wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno Ul. Lubawska 15. 13-220 Rybno Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno Ul. Lubawska 15. 13-220 Rybno Pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OPERACJA REALIZOWANA W RAMACH DZIAŁANIA - PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ - OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013, Z UDZIAŁEM ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROLNEGO na rzecz ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Rybnie etap II.
  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: a) Branża - architektura, konstrukcja, zagospodarowanie terenu: - Wykonanie budynku technicznego Nr 1 (budynek istniejący), - Wykonanie budynku technicznego Nr 2 (projektowany budynek), - Wykonanie hali reaktorów, - Wykonanie stanowiska odbioru skratek i piasku pod wiatą, - Wykonanie płyty pod agregat prądotwórczy, - Posadowienie zbiornika retencyjnego Nr 3, - Zieleń na terenie oczyszczalni ścieków. b) Branża - technologia: - Wykonanie technologii oczyszczalni ścieków- etap II, - Kanały i rurociągi międzyobiektowe. c) Branża instalacje sanitarne: - Wykonanie instalacji sanitarnych, d) Branża instalacje elektryczne: - Wykonanie instalacji elektrycznych, e) Branża - Hydrotechniczna: - Wykonanie zastawek drewnianych, f) Branża - Drogowa: - Ukształtowanie terenu oczyszczalni ścieków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej firmy: BIONOR Sp. z o.o. w Kielcach. 1) Dokumentacja projektowa stanowi zał. nr 1.1. do SIWZ. 2) Przedmiar robót z tabelą elementów scalonych - zał. nr 2.1 do SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zał. nr 3.1. do SIWZ..
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.23.20.00-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej zadanie 1 Tuczki - Żabiny.
  1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - PP-B fi 200 mm dł. - 4.180,00 mb, - PE fi 225 mm (przewiert sterowany) dł. - 20,00 mb, - PVC fi 160 mm dł. - 1.700,00 mb, b) rurociągi kanalizacji sanitarnej tłocznej: - DN 40x2,4 mm dł. - 318,00 mb, - DN 63x3,8 mm dł. - 208,00 mb, - DN 90x5,4 mm dł. - 882,00 mb, - DN 110x6,6 mm dł. - 2.065,00 mb, c) Pompownie ścieków sieciowe P1-P5 - 5 szt., d) Pompownie ścieków domowe Pd1-Pd17 - 17 szt. e) Droga do pompowni P-5 o nawierzchni z płyt żelbetowych - 80,00 m2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej firmy: Zakład Projektowania Wodociągów i Kanalizacji w Olsztynie: 1) Dokumentacja projektowa stanowi zał. nr 1.2. do SIWZ. 2) Przedmiar robót do wyceny z tabelą elementów scalonych - zał. nr 2.2 do SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał nr 3.2. do SIWZ..
  2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.31.20-6, 45.23.20.00-2.
  3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
  4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
Wójt Gminy Rybno 
/ - / Edmund Ligman

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jarosław Świniarski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Świniarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-15 15:58:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-15 16:36:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-24 15:12:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2424 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony