ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 88142 - Rybno: Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie

Informacja ogłoszona dnia 2010-03-29 11:55:08 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Do przetargu na "Budowę wiejskiej sali sportowej w Rybnie" wpłynęły następujące pytania
PYTANIA
  1. Brak pozycji 37 w przedmiarze branży sanitarnej jest 36 i 38?
  2. Brak projektu wentylacji mechanicznej w projekcie, jak wycenić i co wchodzi w zakres prac - proszę przynajmniej o krótki opis jeśli brak szczegółów w projekcie
  3. W pozycji 45 przedmiaru ,,budowlany’’ brak gr. styropianu (powinna być steropapa) proszę o wyjaśnienie?
  4. W pozycjach odnoszących się do montażu orynnowania - brak haków i obejm oraz kolanek, spustów
  5. Brak w przedmiarze ław kominiarskich
  6. Brak w przedmiarze wiatroizolacji / folii paroprzepuszczalnej pod blachodachówką
  7. Brak w przedmiarze łat do za do zamontowania blachodachówki na konstrukcji metalowej.
ODPOWIEDZI
  • AD 1.  Tak - omyłkowo pominięto w numeracji poz. 37 w kosztorysie branży sanitarnej. Należy traktować, że pod pozycją 37 nie występuje żadna robota/koszt.
  • AD 2.  Opis wentylacji mechanicznej zawiera pkt 14 Opisu technicznego - Architektura w zał. nr 7 do SIWZ. Zastosować należy typ wentylacji, która osiągnie wymagane parametry wymiany powietrza określone w projekcie. W pozycjach nr 129, 130, 131 ANALOGIA kosztorysu branża budowlana należy zawrzeć wszystkie koszty związane z zastosowaniem wybranego typu wentylacji.
  • AD 3.  Grubość styropianu wynosi 15cm. Dla celów oferty należy wycenić poz. 45 i 46. Kosztorys branża budowlana. Dopuszcza się w realizacji zastosowanie styropapy bez zmiany kosztów (rozwiązanie równoważne)
  • AD 4.  W pozycjach nr 59 i 60, 72 i 73 kosztorysu branży budowlanej należy również ująć haki, obejmy, kolanka, spusty, łącznik itp. elementy orynnowania.
  • AD 5.  Ławę kominiarską ujęto w pozycji 58 kosztorysu branży budowlanej. Obróbki blacharskie uwzględniają również śniegochwyty.
  • AD 6 i 7.  TAK - brak jest w kosztorysie branży budowlanej paroizolacji i ołacenia pod dachem sali głównej i pomocniczej o łącznej powiechrzni 430, 576 m². W podstawie wyceny poz.70 dopisać ,,analogia’’ i przy wycenie pozycji ująć dodatkowo wykonanie ołacenia i paroizolacji.
WÓJT GMINY RYBNO
-//-  Edmund Ligman
 

Rybno: Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie
Numer ogłoszenia: 88142 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wiejskiej sali sportowej w Rybnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
  1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę pozwolenia na budowę wydanego decyzją nr 379/08 Starosty Działdowskiego dla - Budowy wiejskiej sali sportowej w Rybnie przy ul. Wyzwolenia, na dz. nr 939 i 291/2.
  2. Kosztorys ofertowy/ślepy.
  3. Specyfikacje techniczne. Dokumentacja zawiera projekt obiektu jednokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej 608,9m2 składającego się z:
    a) sali gimnastycznej o wymiarach 24x12 m z wyposażeniem,
    b) sali pomocnicza 6,7x12 m z wyposażeniem,
    c) zaplecza socjalnego z łącznikiem,
    d) instalacji,
    e) zagospodarowanie terenu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.8) Przedmiotem ninejszego postepowania nie jest zawarcie umowy ramowej, oraz nie dotyczy ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień*

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; tj budowy dwóch sal/hal sportowych lub obiektów równoważnych - hal użyteczności publicznej, handlowych, przemysłowych, o rozpiętości konstrukcji min 12,0m i wysokości kondygnacji powyżej 6,0m i wartości każdej równoważnej roboty netto powyżej 1mln. zł. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże min. 2 sale/hale sportowe lub 2 roboty równoważne lub 1 salę/halę sportową i robotę równoważną, oraz że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
 
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie dotyczy
  
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - posiadanie kadry technicznej posiadającej stosowne do powierzonych im funkcji, wymaganych Prawem budowlanym, uprawnienia:
a) kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) kierowników robót do kierowania robotami w specjalności: - instalacji i urządzeń elektrycznych, -sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) geodetę uprawnionego do obsługi geodezyjnej inwestycji.
Funkcje powyższe może pełnić może dowolna ilość osób która dzięki swym uprawnieniom zabezpieczy powyższe funkcje i aktualnie przynależą do właściwego samorządu zawodowego. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
  
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- rozliczeniowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej, że posiada środki lub zdolność kredytową łącznie na kwotę nie niższą jak 600tys. zł, oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 1.000.000,00 zł. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 Prawa Zmówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności przeszkody terenowe, zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w kosztorysach lub dokumentacji projektowej. 2) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości wielkości zamówienia, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy. 3) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za roboty dodatkowe w oparciu o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie. 4) Przyczyn zależnych od Zamawiającego polegających na wyznaczeniu Wykonawcy innego późniejszego terminu zakończenia inwestycji umożliwiającego pozyskanie środków finansowych. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno Ul. Lubawska 15 13-220 Rybno Pokój nr 10 Cena wersji papierowej SIWZ - 100 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno Ul. Lubawska 15. 13-220 Rybno Pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Wójt Gminy Rybno  
/ - / Edmund Ligman

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wiesław Szczawiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Szczawiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-29 11:36:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-29 11:55:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-08 14:31:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2249 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony