ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie Nr 123227 - Rybno: Przebudowa drogi wewnętrznej - Jeglia wieś

Informacja ogłoszona dnia 2010-05-14 10:44:14 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rybno: Przebudowa drogi wewnętrznej - Jeglia wieś
Numer ogłoszenia: 123227 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
* Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej - Jeglia wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia - Przebudowy drogi wewnętrznej - Jeglia wieś - dł. 170m na dz. nr 230 i 99 zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę do Zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę 2. Kosztorys ofertowy/ślepy. 3. Specyfikacje techniczne. Planuje się wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Jeglia w ramach istniejącego pasa drogowego na odcinku dł.170m od drogi powiatowej 1349N wokół posesji szkoły do drogi powiatowej 1349N. Zakres prac obejmie: - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 10cm - nawierzchnię asfaltową gr. 7cm na jezdni o szer. 4,50m, - zjazdy asfaltowe do posesji - pobocza - oznakowanie Szczegółową lokalizację zakres określa załączona dokumentacja. UWAGA: Zjazdy z drogi powiatowej nr 1349N na drogę wewnętrzną zostały uzgodnione z Starostwem Powiatowy w Działdowie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.31.20-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; tj. roboty w zakresie przebudowy drogi o nawierzchni asfaltowej o dł. min. 170m oraz że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocenę spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - posiadanie kadry technicznej posiadającej stosowne do powierzonych im funkcji, wymaganych Prawem budowlanym, uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocenę spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p. Ocena metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 Prawa Zmówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności przeszkody terenowe, zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w kosztorysach lub dokumentacji projektowej. 2) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości wielkości zamówienia, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy. 3) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za roboty dodatkowe w oparciu o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie. 4) Przyczyn zależnych od Zamawiającego polegających na wyznaczeniu Wykonawcy innego późniejszego terminu zakończenia inwestycji umożliwiającego pozyskanie środków finansowych. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Rybno Ul. Lubawska 15. 13-220 Rybno Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno Ul. Lubawska 15. 13-220 Rybno Pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Rybno 
/ - / Edmund Ligman

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wiesław Szczawiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Szczawiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-05-14 10:36:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-05-14 10:44:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-14 10:44:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1771 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony