ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 102267-2011 z dnia 2011-03-30 r. - Rybno: Usługi w zakresie przeprowadzenia zajęć, warsztatów, kursów dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Juniorzy seniorów, żyją aktywnie, oraz szkolenia dla personelu projektu z zakresu równości płci

Informacja ogłoszona dnia 2011-03-30 15:56:51 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rybno: Usługi w zakresie przeprowadzenia zajęć, warsztatów, kursów dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Juniorzy seniorów, żyją aktywnie, oraz szkolenia dla personelu projektu z zakresu równości płci
Numer ogłoszenia: 102267 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 63 39, faks 23 696 63 39.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeprowadzenia zajęć, warsztatów, kursów dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Juniorzy seniorów, żyją aktywnie, oraz szkolenia dla personelu projektu z zakresu równości płci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) Zajęcia w ramach pakietu zdrowotnego dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Juniorzy seniorów, żyja aktywnie. b) Zajęcia, warsztaty, kursy w ramach pakietu szkoleniowego, aktywizującego zawodowo dla uczestników - uczestniczek projektu pn. Juniorzy seniorów, zyja aktywnie: c) Szkolenie dla personelu projektu z zakresu równości płci. Projektem objętych będzie 20 osób - uczestniczkami/ uczestnikami projektu są osoby zamieszkujące na terenie Gminy Rybno, bezrobotne, nieaktywne zawodowo w wieku 53 - 63 lata, chcące aktywniej spędzać czas i pracować nad swoim samorozwojem. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć teoretycznych, warsztatowych w pomieszczeniach przeznaczonych na realizację projektu - Juniorzy seniorów, zyja aktywnie, znajdujących się w budynku w GOPS w Rybnie, natomiast wszytkie zajęcia wymagające praktyki oraz zajęcia taneczne i gimnastyczne powinny być przeprowadzone w miejscach do tego przeznaczonych na terenie Gminy Rybno. Wykonawca na okres trwania warsztatów wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy w zajęciach. Wykonawca w ramach zajęć teoretycznych i warsztatowych , które będą odbywały się na terenie ośrodka, zapewni uczestnikom catering tj. kawa, herbata, woda mineralna (gazowana i niegazowana), ciastka lub inne słodycze, co zostanie potwierdzone przez każdego uczestnika- uczestniczkę podpisaniem stosownego oświadczenia. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników - uczestniczek zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres projektu. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. - kurs Obsługa komputera i Internetu szkolenie teoretyczne i praktyczne dla 20 osób - 30 godzin, - Warsztaty rękodzieła szkolenie teoretyczne i praktyczne dla 20 osób - 5 godzin, - Kurs gotowania szkolenie teoretyczne i praktyczne dla 20 osób - 10 godzin, - Zajęcia z gimnastyki szkolenie teoretyczne i praktyczne dla 20 osób - 10 godzin, - Zajęcia taneczne szkolenie teoretyczne i praktyczne dla 20 osób - 10 godzin, - Wycieczki rowerowe dla 20 osób - 10 godzin, - Nordic Walking dla 20 osób - 20 godzin - Warsztaty opieki nad dziećmi i osobami starszymi szkolenie teoretyczne dla 20 osób - 30 godzin - Szkolenie dla personelu projektu z zakresu równości płci dla 4-5 osób - 6 godzin. Wymaga się, aby powyższe zajęcia były realizowane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych Szczegółowy harmonogram warsztatów i zajęć indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustaleniu czasu spotkań dla grup i poszczególnych uczestników projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie, że wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tzn. powierzenie podwykonawstwa w zakresie kursu gotowania, którzy posiadają dokumenty potwierdzające zezwolenie prowadzenia działalności w danym kierunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz wykonanych minimum 1 usługi szkoleniowej we wskazanym wykazie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Do każdej pozycji musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
  
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie odpowiednio dostosowanego sprzętu do przeprowadzenia szkolenia dla przeszkolenia grupy osób, pomocy dydaktycznych.
   
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa, czyli posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż oferowana cena za realizacje usługi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana po analizie złożonych oświadczeń i dokumentów, złożenie, których wymagane jest niniejszą specyfikacją, w zakresie kryterium spełniania - nie spełniania
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  •  koncesję, zezwolenie lub licencję
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
* 1 - Cena - 80
* 2 - Ilość przeprowadzonych szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia i były finansowane ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w przypadku, gdy: 1.) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. Juniorzy seniorów, żyją aktywnie, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie




Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej          
          /-/ Dorota Zielińska          
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Zielińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Zielińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-30 15:50:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-30 15:56:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-03-30 15:56:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1428 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony