ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 67548 - 2011 z dnia 06.04.2011 - Rybno: Wyposażenie obiektu kultury - biblioteki w Rybnie

Informacja ogłoszona dnia 2011-04-06 14:38:30 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 

Numer ogłoszenia: 75120 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 67548 - 2011 data 06.04.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gminna Biblioteka Publiczna, ul. Wyzwolenia 10, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966467.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Rybnie, ul. Wyzwolenia 10, 13-220 Rybno Pokój nr 1 - sala wystawowa.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Rybnie, ul. Wyzwolenia 10, 13-220 Rybno Pokój nr 1 - sala wystawowa.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: część nr 4.
W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doposażenie orkiestry w instrumenty. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wibrofon profesjonalny 3 oktawy bez silnika - szt. 1, tj. przedział brzmieniowy min. 3 oktawy, aluminiowe sztabki, strój standardowy, teleskopowa regulacja wysokości, pedał wyciszający, szerokość: 25 - 15. 2) Tuba basowa ES z futerałem - szt. 1, tj. 4 - wentyle (3 tłokowe + 1 obrotowy), roztrąb min. 350 mm, menzura - 17mm, żółty mosiądz, posrebrzana. 3) Saksofon sopranowy zagięty - szt. 1, tj. wysokie Fis, kolor srebrny metaliczny, 2 szyjki w komplecie, kamień rezonatorowy na szyjce, żebrowana konstrukcja (podwójne mocowanie klap), laserowe grawery na czarze i korpusie, miedziana wyżarzana czara, mosiężne rezonatory z pokryciem niklowym, sprężyny ze stali błękitnej, górne i dolne śruby regulacyjne klap lewej i prawej ręki. 4) Trąbka - szt. 2, tj. posrebrzana, maszynka i tłoki monelowe, sprężyny umieszczone w obudowie tłoka, ręcznie formowana czara, rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu, krąglik strojnikowy o profilu z dwoma łukami, garnitur krąglików ze srebra niklowego, kółko i ogranicznik na krągliku 3 - go wentyla, hak na kciuku na krągliku 1-go wentyla, klapę wodną na krągliku 3-go wentyla i na krągliku strojnikowym, menzura ML 11,66mm/0.459; czara 122mm-4.782; lakierowana. 5) Werble marszowe - szt. 3, tj. drewniany wymiar 14 x 10, korpus - 6 warstw klonu, obręcze - stalowe 1,6mm, ilość śrub - 8, wykończenie - naturalny klon. 6) Perkusja elektroniczna - szt. 1, tj. 5x pad tony, 1x stopa, 1x moduł sterujący, 1x rama, korpusy z sześciowarstwowej sklejki topolowej, elektroniczne dwustrefowe membrany TruTrac. 7) Puzon tenorowy z kwartwentylem - szt. 1., tj. posrebrzany, roztrąb min. 216 mm, menzura podstawowa 13,89mm/0.547 i menzura sekcji kwartwentyla 14,48mm/0.570; czara 216mm/8 1/2; zewnętrzne i wewnętrzne elementy suwaka ze srebra niklowego, czara i korpus ze złotego mosiądzu, regulowany przycisk kwartwentyla, lakierowany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.21.00.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doposażenie orkiestry w instrumenty. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wibrofon profesjonalny 3 oktawy bez silnika - szt. 1, tj. przedział brzmieniowy min. 3 oktawy, aluminiowe sztabki, strój standardowy, teleskopowa regulacja wysokości, pedał wyciszający, szerokość: 25 - 15. 2) Tuba basowa ES z futerałem - szt. 1, tj. 4 - wentyle (3 tłokowe + 1 obrotowy), roztrąb min. 350 mm, menzura - 17mm, żółty mosiądz, posrebrzana. 3) Saksofon sopranowy zagięty - szt. 1, tj. wysokie Fis, kolor srebrny metaliczny, 2 szyjki w komplecie, kamień rezonatorowy na szyjce, żebrowana konstrukcja (podwójne mocowanie klap), laserowe grawery na czarze i korpusie, miedziana wyżarzana czara, mosiężne rezonatory z pokryciem niklowym, sprężyny ze stali błękitnej, górne i dolne śruby regulacyjne klap lewej i prawej ręki. 4) Trąbka - szt. 2, tj. posrebrzana, maszynka i tłoki monelowe, sprężyny umieszczone w obudowie tłoka, ręcznie formowana czara, rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu, krąglik strojnikowy o profilu z dwoma łukami, garnitur krąglików ze srebra niklowego, kółko i ogranicznik na krągliku 3 - go wentyla, hak na kciuku na krągliku 1-go wentyla, klapę wodną na krągliku 3-go wentyla i na krągliku strojnikowym, menzura ML 11,66mm/0.459; czara 122mm-4.782. 5) Werble marszowe - szt. 3, tj. drewniany wymiar 14 x 10 lub 14 x 12, korpus - 6 warstw klonu, obręcze - stalowe 1,6mm, ilość śrub - 8, wykończenie - naturalny klon. 6) Perkusja elektroniczna - szt. 1, tj. 5x pad tony, 1x stopa, 1x moduł sterujący, 1x rama, korpusy z sześciowarstwowej sklejki topolowej, elektroniczne dwustrefowe membrany TruTrac. 7) Puzon tenorowy z kwartwentylem - szt. 1., tj. posrebrzany, roztrąb min. 216 mm, menzura podstawowa 13,89mm/0.547 i menzura sekcji kwartwentyla 14,48mm/0.570; czara 216mm/8 1/2; zewnętrzne i wewnętrzne elementy suwaka ze srebra niklowego, czara i korpus ze złotego mosiądzu, regulowany przycisk kwartwentyla. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.21.00.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Rolkowski Jarosław        
Dyrektor                  
Gminnej Biblioteki Publicznej
w Rybnie               

Rybno, dnia 12.04.2011

Do Zamawiającego wpłynęły faxem w dniu 11.04.2011r. i 12.04.2011r. zapytania dotyczące wyjaśnienia treści SIWZ w przetargu nieograniczonym na realizację zamówienia publicznego pod nazwą: „Wyposażenie obiektu kultury - Biblioteki w Rybnie” ogłoszonego w dniu 06.04.2011r. BZP 67548-2011, na które poniżej udziela się odpowiedzi oraz modyfikuje zapisy w SWIZ.

Odpowiedź na pytanie - II część.
1. Czy tuba basowa - 1 szt., trąbka - 2 szt. i puzon - 1 szt. mają być posrebrzane?
Odpowiedź na pytanie II.1.
Posrebrzane.
Jednocześnie Zamawiający zawiadamia o zmianie treści opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ i ogłoszeniu zamówienia dla Części 4- usunięto słowa „lakierowany” dla trąbki i puzona, i jednocześnie otrzymuje nowe brzmienie tj.
„Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wibrofon profesjonalny 3 oktawy bez silnika - szt. 1, tj. przedział brzmieniowy min. 3 oktawy, aluminiowe sztabki, strój standardowy, teleskopowa regulacja wysokości, pedał wyciszający, szerokość: 25 - 15.
2) Tuba basowa ES z futerałem - szt. 1, tj. 4 - wentyle (3 tłokowe + 1 obrotowy), roztrąb min. 350 mm, menzura - 17mm, żółty mosiądz, posrebrzana.
3) Saksofon sopranowy zagięty - szt. 1, tj. wysokie Fis, kolor srebrny metaliczny, 2 szyjki w komplecie, kamień rezonatorowy na szyjce, żebrowana konstrukcja (podwójne mocowanie klap), laserowe grawery na czarze i korpusie, miedziana wyżarzana czara, mosiężne rezonatory z pokryciem niklowym, sprężyny ze stali błękitnej, górne i dolne śruby regulacyjne klap lewej i prawej ręki.
4) Trąbka - szt. 2, tj. posrebrzana, maszynka i tłoki monelowe, sprężyny umieszczone w obudowie tłoka, ręcznie formowana czara, rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu, krąglik strojnikowy o profilu z dwoma łukami, garnitur krąglików ze srebra niklowego, kółko i ogranicznik na krągliku 3 - go wentyla, hak na kciuku na krągliku 1-go wentyla, klapę wodną na krągliku 3-go wentyla i na krągliku strojnikowym, menzura ML 11,66mm/0.459; czara 122mm-4.782.
5) Werble marszowe - szt. 3, tj. drewniany wymiar 14 x 10 lub 14x12, korpus - 6 warstw klonu, obręcze - stalowe 1,6mm, ilość śrub - 8, wykończenie - naturalny klon.
6) Perkusja elektroniczna - szt. 1, tj. 5x pad tony, 1x stopa, 1x moduł sterujący, 1x rama, korpusy z sześciowarstwowej sklejki topolowej, elektroniczne dwustrefowe membrany TruTrac.
7) Puzon tenorowy z kwartwentylem - szt. 1., tj. posrebrzany, roztrąb min. 216 mm, menzura podstawowa 13,89mm/0.547 i menzura sekcji kwartwentyla 14,48mm/0.570; czara 216mm/8 1/2; zewnętrzne i wewnętrzne elementy suwaka ze srebra niklowego, czara i korpus ze złotego mosiądzu, regulowany przycisk kwartwentyla.”

2. W jakim wykończeniu ma być saksofon sopranowy zagięty - 1 szt. czy w wykończeniu: całości posrebrzanym lub w tzw. wykończeniu ICE - (lakierowane na złoto klapy, srebrna metaliczna czara oraz środek instrumentu) i czy dwie fajki jaki mają być takie same jako ta druga zapasowa czy dwie fajki jaki mają być takie same jako ta druga zapasowa czy dwie różne w zależności od rodzaju muzyki wykonywanej?
Odpowiedź na pytanie II.2:
Zamawiający nie przewiduje modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia tzn. kolor srebrny metaliczny.
Zamawiający przewiduje dwie fajki różne w zależności od rodzaju muzyki wykonalnej.

3. Czy rozmiary werbla marszowego 14” na 12” będą uznane za równoważne przy tak zawężonych parametrach?
Odpowiedź na pytanie II.3:
TAK.

4. .Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie sterownika o parametrach technicznych przesłanych razem z pytaniem?
Odpowiedź na pytanie II.4:
Zamawiający nie przewiduje modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia dla części 3. w SIWZ.

5. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie Ruchomej Głowy o parametrach przesłanych razem z pytaniem?
Odpowiedź na pytanie II.5:
Zamawiający nie przewiduje modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia dla części 3. w SIWZ.

6. Czy zamawiający dopuszcza inne rozwiązanie techniczne umożliwiające podnoszenie dachu do wysokości maksymalnej?
Odpowiedź na pytanie II.6:
Nie przewiduję oraz zgodnie z art. 38 pkt. 1a Zamawiający udzielił wyjaśnień w powyższej kwestii w dniu 11.04.2011r. pkt. 12 odpowiedzi na równoważne pytanie przesłane do Państwa .

Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

Zmiany treści SWIZ oraz wyjaśnienia na pytania wymagają zmiany ogłoszenia o zamówieniu, a więc termin złożenia ofert ulega zmianie na dzień 18.04.2011r. o godz. 12:00.
Miejsce składania ofert nie ulega zmianie.
Termin otwarcia ulega zmianie na dzień 18.04.2011 r. o godz. 12:15.
Miejsce otwarcia ofert nie ulega zmianie.
Odpowiedzi udzielono w dniu 12.04.2011 r.

Rolkowski Jarosław        
Dyrektor                  
Gminnej Biblioteki Publicznej
w Rybnie               

 


   Rybno, dnia 11.04.2011

Do Zamawiającego wpłynęły faxem oraz e-mail w dniu 8.04.2011 zapytania dotyczące wyjaśnienia treści SIWZ w przetargu nieograniczonym na realizację zamówienia publicznego pod nazwą: „Wyposażenie obiektu kultury Biblioteki w Rybnie” ogłoszonego w dniu 06.04.2011r. BZP 67548-2011, na które poniżej udziela się odpowiedzi oraz modyfikuje zapisy w SWIZ.

  1. Czy regały biblioteczne mogą być w kolorze popielatym RAL 7035?
  2. Jakiego koloru ma być lakier proszkowy użyty do pomalowania regałów? Czy Zamawiający dopuszcza kolor popielaty RAL 7035 lub beżowy RAL 1015? Jeśli nie proszę o podanie koloru regałów wg palety RAL. Państwa odpowiedź jest konieczna na określenie dostępności i ceny wybranego koloru.
      
    Odpowiedź na pytanie 1 i 2: Zamawiający przewiduje regały biblioteczne w kolorach jasnej zieleni np. RAL1002
      
  3. Proszę o podanie ilości podpórek do książek? Czy ma to być np. w jedna podpórka na jedną półkę?
  4. Jakiej ilości podpórek do książek Zamawiający oczekuje?
      
    Odpowiedź na pytanie 3 i 4: Zamawiający przewiduje 1 podpórkę na 1 regał.
      
  5. Czy szafa ubraniowa z systemem jezdnym do drzwi przesuwnych ma być wykonana z płyty czy metalu? Czy szafa ta ma być zabudowana w jakieś wnęce? Czy jest to szafa wolnostojąca po-siadająca ściany boczne i tylne?
  6. Z czego ma być wykonana szafa na mundury? Z metalu, czy płyty meblowej? Doskonałym i trwałym rozwiązaniem może być szafa z drzwiami przesuwanymi wykonana z metalu, jeśli jednak nie dopuszczają Państwo takiego rozwiązania proszę podać z jakiej płyty ma być ona wykonana. Proszę o przesłanie parametrów szafy, oczekiwanych rozwiązań konstrukcyjnych oraz określenie jej wyposażenia oraz koloru (może być rysunek).
       
    Odpowiedź na pytanie 5 i 6:
    Szafa ubraniowa ma być wykonana z płyty umieszczona jak na rys. poniżej tj. wolnostojąca posiadająca ściany boczne i tylne, w kolorze olchy.
      
  7. W jakich ciągach, konfiguracjach będą stały zamawiane regały ? Czy zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania zamiast osobnych 40 sztuk regałów ( 30 szt. regałów dwustronnych 10 sztuk regałów jednostronnych)- regałów wykonanych zgodnie z długościami ciągów
    w jakich będą rozstawione? Jeśli tak, to proszę podać ilość i długość tych ciągów oraz ilość segmentów w każdym z nich, nadmieniamy, że rozwiązanie takie pozwoli na lepsze wykorzystanie pomieszczenia przeznaczonego na księgozbiór oraz obniżony koszt realizacji zadania.
      
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie przewiduje modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia dla części 2. w SIWZ, tzn.
    1) Regały biblioteczne metalowe dwustronne - szt. 30,
    2) Regały biblioteczne metalowe jednostronne - szt. 10.
      
  8. Jakie ma być minimalne obciążenie 1mb półki regałowej?
      
    Odpowiedź:
      Minimalne obciążenie półki regałowej min. 55 kg na dł. 80cm, nie powodujące deformację materiału pod obciążeniem.
      
  9. Czy boki ściany środkowe w regałach dwustronnych oraz ściany tylne w regałach jednostronnych mają być wykonane z blachy pełnej, czy też należy zastosować inne rozwiązanie?
      
    Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego rozwiązania, które zabezpieczy przed przypadkowym wypadanie książek z półek, przesuwaniem na sąsiednie półki tj. wymagane jest zamontowanie ograniczników.
      
  10. Na rysunkach podglądowych widać w strojach zespołu i kapelmistrza muchy żółte, zaś w SIWZ nie są opisane jako element umundurowania. Czy muchy muszą być?!?
      
    Odpowiedź:  Nie.
      
  11. Czy emblematy do mundurów galowych dla orkiestry, trzeba również wykonać w ramach przetargu.?!? Czy mają je Państwo na stanie i tylko przyszycie?!?
      
    Odpowiedź Nie.
      
  12. Powołując się na Prawo Zamówień Publicznych, Rozdział 2 Art. 30 „Równoważny przedmiot zamówienia „ czy zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego do podnoszenia dachu do wysokości maksymalnej?
    Równoważnym rozwiązaniem podnoszenia dachu jest zastosowanie wciągników linowych, pozostałe parametry Estrady Mobilnej pozostają bez zmian w stosunku do opisu zawartego w SIWZ. Ponadto w myśl przepisu art. 7 ust. 1 Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. Dodatkowym atutem naszego rozwiązania jest to, że podczas podnoszenia dachu ramiona boczne rozkładają się automatycznie co znacznie skraca czas montażu w stosunku do pisanego rozwiązania zawartego w SIWZ.

    Odpowiedź: Zamawiający ustalając przedmiot zamówienia w części 3 „Zakup sceny mobilnej z zasilaniem i oświetleniem” zdecydował by dach sceny był podnoszony za pomocą siłowników hydraulicznych do wysokości maksymalnej. Jest to zgodne z art. 29 i 30 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia jest opisany tu w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń uwzględniających wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Nie wskazano tu znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ani też norm, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, a dopiero użycie tych sposobów opisu przedmiotu zamówienia zobowiązuje zamawiającego do dopuszczenia rozwiązań równoważnych. Zastosowanie wciągników liniowych do podnoszenia dachu sceny nie jest rozwiązaniem równoważnym dla siłowników hydraulicznych, lecz jest rozwiązaniem innym, umożliwiającym inny sposób podnoszenia dachu.
      
  13. Po przeanalizowaniu parametrów technicznych opisanego urządzenia stwierdzamy, że nie istnieje urządzenie LED Zoom 1000 spełniające te parametry. Urządzeniem zgodnym z parametrami podanymi w SIWZ jest „Expression Tour 10000 LED Zoom”.
    Proszę o sprecyzowanie nazewnictwa gdyż wachlarz cenowy głowic LED zaczyna się od 1000 zł a kończy na 30 000 zł. Opisane parametry głowic LED są z przedziału 12000 zł, a błędna interpretacja cenowa może negatywnie wpłynąć na cenę końcową oferty i narazić wykonawcę na straty.
       
    Odpowiedź:  Pkt. 3 w Części 3. SIWZ w Opisie - oświetlenie sceniczne uzyskuje nowe brzmienie: „Ruchoma głowa LED Zoom 10000 - 2 szt.”

Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Zmiany treści SWIZ oraz wyjaśnienia na pytania nie wymagają dodatkowego czasu na przygotowanie ofert, a więc termin złożenia ofert nie ulega zmianie.
  
Odpowiedzi udzielono w dniu 11.04.2011 r.

Rolkowski Jarosław        
Dyrektor                  
Gminnej Biblioteki Publicznej
w Rybnie               

 

 


Rybno: Wyposażenie obiektu kultury - biblioteki w Rybnie
Numer ogłoszenia: 67548 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna , ul. Wyzwolenia 10, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966467.

* Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie obiektu kultury - biblioteki w Rybnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje cztery części: a) Zakup mundurów galowych orkiestry w ilości 40 szt. (część 1.) (mundur w barwach gminy niebiesko - czerwono - żółtych damski i męski). b) Zakup munduru galowego kapelmistrza (część 1.). c) Zakup mundurów damskich dla zespołu tanecznego 15 szt. (część 1.) d) Zakup mebli na wyposażenie biblioteki (regały do sali na księgozbiór i szafa na mundury). (część 2.) e) Zakup sceny mobilnej z zasilaniem i oświetleniem. (część 3) f) Doposażenie orkiestry w instrumenty. (część 4.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00-2, 39.15.50.00-3, 34.22.33.30-8, 31.52.72.00-8, 31.12.20.00-7, 37.21.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p.
  
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy w zakresie przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
  
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
   
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
   
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY*

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 Prawa Zmówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w dokumentacji przetargowej. 2) Zmianie ulegną przepisy prawne związane z realizacją zamówienia. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Biblioteka Publiczna w Rybnie, ul. Wyzwolenia 10, 13 - 220 Rybno - pokój Dyrektora.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Rybnie, ul. Wyzwolenia 10, 13-220 Rybno Pokój nr 1 - sala wystawowa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup mundurów galowych dla orkiestry, kapelmistrza oraz dla zespołu tanecznego.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Zakup mundurów galowych orkiestry w ilości 40 szt. (mundur w barwach gminy niebiesko - czerwono - żółtych damski i męski). b) Zakup munduru galowego kapelmistrza - 1 szt. c) Zakup mundurów damskich dla zespołu tanecznego 15 szt..
  
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00-2.
  
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
  
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup mebli na wyposażenie biblioteki (regały do sali na księgozbiór i szafa na mundury)..
 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Regały biblioteczne metalowe dwustronne - szt. 30, tj. regał biblioteczny metalowy dwustronny, sześć półek przestawnych szerokości min. co 30mm i podpórki do książek. Wymiary regału min. 980x600x2000. 2) Regały biblioteczne metalowe jednostronne - szt. 10, tj. regał biblioteczny metalowy jednostronny, sześć półek przestawnych min. co 30mm i podpórki do książek. Wymiary min. 980x420x2000. 3) Szafa ubraniowa na mundury - szt.1. tj. szafa ubraniowa z systemem jezdnym do drzwi przesuwanych, z podziałem na trzy części: żeńska, męska, taneczna. Wymiary minimalne: szerokość 5,10m; wysokość 3,04m; głębokość 0,55m..
  
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00-3.
  
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
  
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup sceny mobilnej z zasilaniem i oświetleniem.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Scena mobilna estrada o wym. min. 5 x 6m z zadaszeniem - szt. 1 2) Oświetlenie sceniczne - szt. 1 3) Agregat prądotwórczy - szt. 1 Parametry sceny mobilnej wraz z zadaszeniem o wym. min. dł. 6,0m, szer. 5,0m, wys. 4,6m i wysokości podestu od ziemi 1,0m..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.30-8, 31.52.72.00-8, 31.12.20.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
  
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doposażenie orkiestry w instrumenty.
 
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wibrofon profesjonalny 3 oktawy bez silnika - szt. 1, tj. przedział brzmieniowy min. 3 oktawy, aluminiowe sztabki, strój standardowy, teleskopowa regulacja wysokości, pedał wyciszający, szerokość: 25 - 15. 2) Tuba basowa ES z futerałem - szt. 1, tj. 4 - wentyle (3 tłokowe + 1 obrotowy), roztrąb min. 350 mm, menzura - 17mm, żółty mosiądz, posrebrzana. 3) Saksofon sopranowy zagięty - szt. 1, tj. wysokie Fis, kolor srebrny metaliczny, 2 szyjki w komplecie, kamień rezonatorowy na szyjce, żebrowana konstrukcja (podwójne mocowanie klap), laserowe grawery na czarze i korpusie, miedziana wyżarzana czara, mosiężne rezonatory z pokryciem niklowym, sprężyny ze stali błękitnej, górne i dolne śruby regulacyjne klap lewej i prawej ręki. 4) Trąbka - szt. 2, tj. posrebrzana, maszynka i tłoki monelowe, sprężyny umieszczone w obudowie tłoka, ręcznie formowana czara, rurka ustnikowa ze złotego mosiądzu, krąglik strojnikowy o profilu z dwoma łukami, garnitur krąglików ze srebra niklowego, kółko i ogranicznik na krągliku 3 - go wentyla, hak na kciuku na krągliku 1-go wentyla, klapę wodną na krągliku 3-go wentyla i na krągliku strojnikowym, menzura ML 11,66mm/0.459; czara 122mm-4.782; lakierowana. 5) Werble marszowe - szt. 3, tj. drewniany wymiar 14 x 10, korpus - 6 warstw klonu, obręcze - stalowe 1,6mm, ilość śrub - 8, wykończenie - naturalny klon. 6) Perkusja elektroniczna - szt. 1, tj. 5x pad tony, 1x stopa, 1x moduł sterujący, 1x rama, korpusy z sześciowarstwowej sklejki topolowej, elektroniczne dwustrefowe membrany TruTrac. 7) Puzon tenorowy z kwartwentylem - szt. 1., tj. posrebrzany, roztrąb min. 216 mm, menzura podstawowa 13,89mm/0.547 i menzura sekcji kwartwentyla 14,48mm/0.570; czara 216mm/8 1/2; zewnętrzne i wewnętrzne elementy suwaka ze srebra niklowego, czara i korpus ze złotego mosiądzu, regulowany przycisk kwartwentyla, lakierowany..
  
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.21.00.00-4.
  
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
  
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




Rolkowski Jarosław        
Dyrektor                  
Gminnej Biblioteki Publicznej
w Rybnie                

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jarosław Rolkowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Rolkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-06 14:18:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-06 14:38:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-12 14:35:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1866 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony