ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 75762 - 2011 z dnia 13.04.2011 r. - Rybno: Usługi w zakresie przeprowadzenia badań psychologicznych, badań doradcy zawodowego, prowadzenia warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym oraz organizacja kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!

Informacja ogłoszona dnia 2011-04-13 11:52:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 


Rybno: Usługi w zakresie przeprowadzenia badań psychologicznych, badań doradcy zawodowego, prowadzenia warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym oraz organizacja kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!
Numer ogłoszenia: 75762 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 63 39, faks 23 696 63 39.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeprowadzenia badań psychologicznych, badań doradcy zawodowego, prowadzenia warsztatów umiejętności psychospołecznych, indywidualnych konsultacji z psychologiem, grupowych i indywidualnych zajęć z doradcą zawodowym oraz organizacja kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników/ uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) badania psychologiczne, warsztaty umiejętności psychospołecznych oraz indywidualne konsultacje z psychologiem, b) badania doradcy zawodowego, grupowe doradztwo zawodowe i indywidualne konsultacje z dorada zawodowym, c) Kursy i szkolenia zawodowe dla uczestników - uczestniczek projektu pn. Bierność? nie! Aktywność? tak!. Projektem objętych będzie 40 osób - uczestniczkami/ uczestnikami projektu są ( 30 osób) osoby zamieszkujące na terenie Gminy Rybno, bezrobotne, korzystające ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybnie w wieku aktywności zawodowej bez lub z niskimi kwalifikacjami zawodowymi oraz ( 10 osób) młodzież zagrożona wykluczeniem społecznym, która jest nie aktywna zawodowo i wymaga wsparcia jako grupa bezpośrednio zagrożona marginalizacją, w wieku od 15 - 24 lat, zagrożona niedostosowaniem społecznym. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich zajęć teoretycznych, warsztatowych w pomieszczeniu przeznaczonym na KIS we wsi Tuczki, przy czym na badania psychologiczne i badania doradcy zawodowego zamawiający udostępni pomieszczenie w GOPS w Rybnie gdyby zaistniała sytuacja, iż pomieszczenie przeznaczone na KIS nie będzie jeszcze dostosowane. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom warunki w oparciu o zasady BHP. Wykonawca na okres trwania warsztatów wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy w zajęciach. Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom catering tj. kawa, herbata, woda mineralna ( gazowana i niegazowana), ciastka lub inne słodycze, w przypadku zajęć przekraczających 4 godziny zapewni catering w postaci ciepłego posiłku (np. ziemniaki lub frytki, sałatka, kotlet schabowy, napój). Odbiór posiłków potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika/ uczestniczkę podpisaniem stosownego oświadczenia. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć ( 2 zeszyty, 2 długopisy, teczka, książki z obsługi komputera - Komputer dla seniorów lub Seria praktyk oraz Mój pierwszy komputer. Wydanie II.) Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika-uczestniczkę podpisem stosownego oświadczenia. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników-uczestniczek zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Badania psychologiczne 40 osób po 1,5 godz. na osobę. Czas trwania badań i zajęć indywidualnych ogółem 60 godz. Zajęcia indywidualne z psychologiem - profilowa interpretacja psychologiczna, diagnostyka osobowości beneficjenta w formie testu i rozmowy bezpośredniej. Badania doradcy zawodowego 40 osób po 1,5 godz na osobę. Czas trwania badań ogółem 60 godz. Rozmowa doradcy z beneficjentem oraz opracowanie IPD. Warsztaty umiejętności psychospołecznych będą przeprowadzane dla 40 osób w 3 grupach ( 15 osób., 15 osób., 10 osób.,) Dla każdej grupy przewidziane są warsztaty psychologiczne po 25 godzin każda grupa z zakresu: wzmocnienie potencjału osobowościowego, inteligencja emocjonalna, indywidualne zasoby mocne i słabe strony, motywacja, rozwijanie umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz planowanie i praca z celem, uczenie się osób dorosłych. Łącznie na warsztaty z psychologiem przewidziane jest 75 godzin. Dla każdej grupy przewidziane są również warsztaty z doradcą zawodowym po 25 godzin każda grupa z zakresu: znaczenie ustawicznego kształcenia się i oczekiwania rynku pracy, strategia poszukiwania pracy. Łącznie na warsztaty z doradcą zawodowym przewidziane jest 75 godzin. Wymaga się, aby powyższe zajęcia były realizowane od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy, w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych Szczegółowy harmonogram warsztatów i zajęć indywidualnych określi zamawiający, który będzie pośredniczył w ustaleniu czasu spotkań dla grup i poszczególnych uczestników projektu. Ze strony wykonawcy usługi w ramach badań, warsztatów i indywidualnych konsultacji w ramach wsparcia psychologicznego, przeprowadzać mogą wyłącznie psychologowie a w ramach poradnictwa zawodowego wyłącznie doradcy zawodowi. Organizacja zajęć edukacyjno - profilaktycznych dla 40 osób, ogółem 30 godzin, warsztaty wolontariatu dla 10 osób ogółem 30 godzin, warsztaty wizaż i stylizacja paznokci dla 8 osób ogółem 30 godzin, warsztaty wspieram swoje dziecko i rodzinę dla 20 osób ogółem 20 godzin, warsztaty ekonomii społeczno -użytecznej dla 30 osób ogółem 80 godzin., warsztaty rękodzieła dla 10 osób ogółem 30 godzin. Kurs kelner lub barman do wyboru dla 6 osób ogółem 30 godzin, kurs cukiernik dla 6 osób ogółem 30 godzin. Kurs pierwszej pomocy dla 10 osób 20 godzin, kurs zagospodarowanie terenów zielonych dla 16 osób ogółem 30 godzin, Kurs komputerowy dla 20 osób ogółem 60 godzin., kurs remontowo - konserwatorski dla 8 osób ogółem 92 godziny na kursanta, prawo jazdy kat B dla 10 osób, szkolenie BHP dla 40 osób, oraz szkolenie dla personelu projektu ( 4 osoby) z zakresu równości płci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie, że wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tzn. powierzenie podwykonawstwa w zakresie kursu prawo jazdy kat.B dla szkoły nauki jazdy, która posiada zezwolenie Starosty do prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców kat.B zgodnie z ustawą prawo ruchu drogowego, kursu barman, kelner, cukiernik, kursu pierwszej pomocy, kursu zagospodarowania terenów zielonych, kursu komputerowego, kursu remontowo- konserwatorskiego, którzy posiadają dokumenty potwierdzające zezwolenie prowadzenia działalności w danym kierunku.
   
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć: Wykaz wykonanej minimum 1 usługi szkoleniowej o tym samym profilu co usługi do zrealizowania, wymienione we wskazanym wykazie w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Do każdej pozycji musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
   
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Badania psychologiczne jedną osobą posiadającą dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej oraz przynajmniej 3 letni okres wykonywania zawodu psychologa. 2.Badania doradcy zawodowego jedna osobą z wykształceniem wyższym w zakresie o specjalności doradca zawodowy, oraz co najmniej licencje zawodową I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz minimum 3 letni okres pracy w tym zawodzie. 3.Warsztaty umiejętności psychospołecznych i indywidualne konsultacje z psychologiem jedną osobą posiadającą dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej oraz przynajmniej 3 letni okres wykonywania zawodu psychologa 4.Warsztaty z doradca zawodowym i indywidualne konsultacje z doradca zawodowym jedna osobą z wykształceniem wyższym w zakresie o specjalności doradca zawodowy, oraz co najmniej licencje zawodową I stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz minimum 3 letni okres pracy w tym zawodzie. 5.Zajęcia edukacyjno - profilaktyczne Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 6.Warsztaty wolontariatu Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 7.Warsztaty wspieram swoje dziecko i rodzinę Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 8.Warsztaty ekonomii społeczno - użytecznej Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 9.Warsztaty rękodzieła Wykładowca posiadające stosowne wykształcenie lub minimum dwuletni staż pracy dydaktycznej. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu musza wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 10. Warsztaty wizaż i stylizacja paznokci Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie oraz minimum dwuletni staż pracy dydaktycznej. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu musza wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 11.Kelner / barman Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu musza wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 12.Cukiernik Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu musza wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 13.Kurs pierwszej pomocy Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu musza wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 14.Kurs zagospodarowania terenów zielonych Minimum dwuletni staż pracy dydaktycznej. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 15.Kurs komputerowy Osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia, lub osoba posiadająca wykształcenie z zakresu informatyki, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. 16.Kurs remontowo - konserwatorski Osoba posiadająca minimum dwuletni staż pracy w zawodzie oraz wykładowca musi posiadać stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 17.Prawo jazdy kat.B Wykładowcy i instruktorzy posiadający zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne. 18.Szkolenie BHP Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ 19. Szkolenie z równości płci dla personelu Wykładowca posiadający stosowne wykształcenie lub kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia w zakresie przedmiotowym podanym w SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa, czyli posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż oferowana cena za realizacje usługi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 80
2  - Ilość przeprowadzonych szkoleń grupowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia i były finansowane ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w przypadku, gdy: 1.) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony: 5) nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; - nie wywiązanie się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań;- jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawców ( Np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższym niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie, ul. Zajeziorna 58, 13-220 Rybno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rybnie, ul. Zajeziorna 7,13-220 Rybno, sala konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt pn. Bierność? nie! Aktywność? Tak! realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej          
          /-/ Dorota Zielińska          

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Zielińska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Zielińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-13 11:45:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-13 11:52:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-28 09:04:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1580 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony