ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 325858-2011 z dnia 2011-10-07 r. - Rybno: UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 W GMINIE RYBNO

Informacja ogłoszona dnia 2011-10-07 15:54:58 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rybno: UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 W GMINIE RYBNO
Numer ogłoszenia: 325858 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Rybnie , ul. Zarybińska 9, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 696 64 83, faks 23 696 64 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2011/2012 W GMINIE RYBNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2011/2012 w Gminie Rybno..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na: część 1, 2, 3, 4 odśnieżanie dróg przy użyciu pługów lekkich, średnich i ciężkich w przypadku braku dostatecznej ilości oferowanego sprzętu dla pełnego zrealizowania usług lub wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych w okresie zimowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 13 niniejszej SIWZ
  
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 13 niniejszej SIWZ
  
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymóg w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum na każdą część zamówienia pojazdem opłużonym z napędem na dwie osie, posiadającym łańcuchy przeciwpoślizgowe co najmniej na jednej osi, łączność komórkową, pług dwustronny o szerokości min. 2,60 m (na potwierdzenie dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego parametry techniczne pojazdu).
  
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymóg w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum na każdą część zamówienia pojazdem opłużonym z napędem na dwie osie, posiadającym łańcuchy przeciwpoślizgowe co najmniej na jednej osi, łączność komórkową, pług dwustronny o szerokości min. 2,60 m (na potwierdzenie dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego parametry techniczne pojazdu).
  
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 13 niniejszej SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość zamówienia brutto może ulec zmianie w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT oraz zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Rybnie ul. Zarybińska 9 13-220 Rybno Pokój Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Rybnie ul. Zarybińska 9 13-220 Rybno Pokój Nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: rejon I - miejscowości : Hartowiec, Truszczyny, Rumian, Naguszewo, Groszki..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1; rejon I - miejscowości Hartowiec, Truszczyny, Rumian, Naguszewo, Groszki..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rejon II - miejscowości: Kopaniarze, Wery, Grądy, Gronowo, Dębień, Jeglia, Rybno Kolonia I..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2; rejon II - miejscowości Kopaniarze, Wery, Grądy, Gronowo, Dębień, Jeglia, Rybno Kolonia I;.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rejon III - miejscowości: Nowa Wieś, Szczupliny, Prusy, Rapaty, Żabiny, Koszelewy, Koszelewki, Gralewo Stacja, Tuczki, Rybno Kolonia II..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rejon III - miejscowości: Nowa Wieś, Szczupliny, Prusy, Rapaty, Żabiny, Koszelewy, Koszelewki, Gralewo Stacja, Tuczki, Rybno Kolonia II..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rejon IV - Grabacz, Grabacz-Tuczki (droga przy kanale),ul Zarybińska.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rejon IV - Grabacz, Grabacz-Tuczki (droga przy kanale),ul Zarybińska.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Posypywanie dróg piaskiem (materiał: piasek z solą) teren całej gminy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Posypywanie dróg piaskiem (materiał: piasek z solą) teren całej gminy. Szczegółowy zakres poszczególnych rejonów stanowi zestawienie dróg..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dyrekto Gminnego Samorządowego
Zakładu Gospodarki Komunalnej 
w Rybnie                        
Zygmunt Borowski            
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zygmunt Borowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-10-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zygmunt Borowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-10-07 15:37:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-10-07 15:54:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-10-07 15:54:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony