Przetargi
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie nr 105795-2012 z dnia 2012-05-11 r. - Rybno: Zakup zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla OSP w Rybnie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rybno, dnia 16.05.2012 r.
PIK.5543.1.2012
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PIK.5543.1.2012.
Nazwa zadania: „Zakup zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla OSP w Rybnie.”
W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytanie dotyczące spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w w/w postępowaniu, na podstawie art. 38 ust. 2 Pzp, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie nr 1.
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę SIWZ w zakresie Załącznika nr 3, pkt. 2.1 – Wymagań technicznych dla narzędzia hydraulicznego uniwersalnego – rozpieracz ramieniowy na „rozwarcie ramion min. 830 mm”?
Odpowiedz na pytanie nr 1.
Zamawiający dopuszcza modyfikację w zakresie Załącznika nr 3, pkt. 2.1 – Wymagań technicznych dla narzędzia hydraulicznego uniwersalnego – rozpieracz ramieniowy na „rozwarcie ramion min. 830 mm”.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi i wyjaśnienia na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Udzielone wyjaśnienia nie wpływają na termin składania ofert (nie przedłuża się terminu składania ofert).
/ - / Edmund Ligman
Rybno: Zakup zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla OSP w Rybnie
Numer ogłoszenia: 105795 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla OSP w Rybnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz serwis zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych, który zostanie przekazany do użytkowania dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rybnie. Zamawiający - Gmina Rybno - w celu zakupu nowoczesnego sprzętu określiła zakładane parametry i warunki techniczne jakim muszą odpowiadać. Z uwagi na konieczność prawidłowego funkcjonowania zakupionego sprzętu w przyszłości, a także koszty eksploatacyjne określone zostały wymagania techniczne w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie do oferty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. min. 1 dostawy zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych o wartości co najmniej 100 000,00 zł, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 Prawa Zmówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w dokumentacji przetargowej. 2) Zmianie ulegną przepisy prawne związane z realizacją zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, Pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, Pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Rybno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Jendrycka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Jendrycka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-05-11 15:55:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-05-11 15:58:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-05-16 13:19:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1790 raz(y) |