ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Przetargi

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie nr 180945-2012 z dnia 2012-08-22 r. - Rybno: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Rumianie

Informacja ogłoszona dnia 2012-08-22 09:02:45 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 

Rybno, dnia 30.08.2012 r.
PIK.042.7.2011
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PIK.042.7.2011
Nazwa zadania: „Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Rumianie”
  
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytania dotyczące spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w w/w postępowaniu, na podstawie art. 38 ust. 2 Pzp, Zamawiający wyjaśnia:
Pytanie 1.
Czy zamawiający wyraża zgodę na zamianę słupów stalowych z profilu rura kwadrat 80x80x3 mm ocynkowanych na słupki o przekroju Ø 60 powszechnie stosowane na boiskach a w szczególności przy boiskach ORLIK?
Odpowiedz na pytanie 1.
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę. Ogrodzenie wykonać zgodnie z projektem technicznym. Zastosowana technologia w praktyce jest odporna na wandalizm.
Pytanie 2.
Zamawiający w szczegółowej specyfikacji technicznej określa parametry jakie ma spełnić trawa syntetyczna, m.in. wysokość włókna, skład włókna, ilość pęczków, włókiem oraz detex. Takie sprecyzowanie przedmiotu zamówienia eliminuje zasadę uczciwej konkurencji oraz wskazuje ściśle określony produkt posiadany przez jedną firmę. Stwarza to sytuację niekorzystną dla Zamawiającego, gdyż eliminuje on sam z postępowania szeroki wachlarz wysokiej jakości traw syntetycznych, posiadających liczne badania i certyfikaty. W połączeniu z wydatkowaniem środków publicznych sytuacja ta jest zaprzeczeniem dobrego gospodarowania oraz respektowania zasad Ustawy o Zamówieniach Publicznych.
Proszę o dopuszczenie nawierzchni o parametrach:
Wysokość włókna - 15 mm,
Typ włókna - fibrylowane,
Ciężar - 6 600 dtex,
Materiał włókna - polipropylen gr. 60µ,
Gęstość - 39 3900 pęczków / 79 800 włókien,
Rozpuszczalność wody - 3601/h/m2,
Trwałość koloru, odporność na UV oraz na ekstremalne temperatury,
Kolor - ceglasty i zielony,
Wypełnienie - piasek kwarcowy 18-20kg/m2.
Oferowana nawierzchnia posiada: kartę techniczną, atest PZH, rekomendacje techniczną ITB, certyfikat ITF, autoryzację producenta.
LUB
Rodzaj - wykładzina tkana wpleciona w siatkę zatapiana w lateksowej wartości podkładowej
Wysokość włókna - 15 mm,
Typ włókna - fibrylowane,
Ciężar - 6 600 dtex,
Skład chemiczny włókna - polipropylen,
Materiał włókna - polipropylen gr. 60µ,
Gęstość - 60 900 pęczków / 121 800 włókien,
Trwałość koloru, odporność na UV oraz na ekstremalne temperatury,
Kolor - zielony,
Wypełnienie - piasek kwarcowy
Oferowana nawierzchnia posiada: kartę techniczną, atest PZH, rekomendacje techniczną ITB, certyfikat ITF, amortyzację producenta.
Pytanie 3.
Czy Zamawiający dopuści do użycia w podmiotowym zadaniu nawierzchnię z trawy syntetycznej o dużo lepszych parametrach technicznych niż wymagane w dokumentacji projektowej posiadającą deklaracje zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 ?
Odpowiedz na pytanie 2 i 3.
Wskazane parametry trawy w Specyfikacji Technicznej, dokumentacji i SWIZ przez Zamawiającego to wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza zatem złożenie oferty z parametrami wyższymi. Zgodnie z zapisami dot. realizacji.
Przed przystąpieniem do wykonania nawierzchni wykonawca okaże inspektorowi nadzoru.
  1. Badania na zgodność z normą PN, lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe.
  2. Kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta.
  3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
  4. Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizację inwestycji wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
O dostarczenie karty technicznej trawy wybrany Wykonawca zostanie poproszony przy podpisaniu umowy.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi i wyjaśnienia na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Udzielone wyjaśnienia nie wpływają na termin składania ofert (nie przedłuża się terminu składania ofert).
Z up. Wójta              
/-/ mgr Mirosław Karbowski
Sekretarz Gminy        

 

Rybno: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Rumianie
Numer ogłoszenia: 180945 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Rumianie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę do zgłoszenia - Budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej w Rumianie. 2. Kosztorys ofertowy-ślepy. 3. Specyfikacje techniczne. Zakres robót obejmuje: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) wykonanie podbudowy pod boisko, c) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej 26x44m, d) wykonanie ogrodzenia 4,0m z piłkochwytem wg projektu z stali kształtowej ocynkowanej, e) wyposażenie boisk, f) wykonanie chodnika, g) montaż elementów placu zabaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. 2 boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej dla dowolnej dyscypliny sportu oraz że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 Prawa Zmówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą dotyczyć: 1) Przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia lub zakresu i wartości w przypadku gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności przeszkody terenowe, zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób, zmiany prawne, ujawnione w trakcie realizacji błędy w kosztorysach, dokumentacji projektowej, warunki pogodowe. 2) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości wielkości zamówienia, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy. 3) Zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, gdzie Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wielkości zamówienia, a Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za roboty dodatkowe w oparciu o obmiar robót i ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, lub kalkulacji cen jednostkowych, gdy taki rodzaj robót nie był ustalany w kosztorysie. 4) Zmiany stawki VAT. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Rybno ul. Lubawska 15 13-220 Rybno pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Gmina Rybno ul. Lubawska 15 13-220 Rybno pok. nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Jendrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Jendrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-22 09:00:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-22 09:02:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-30 12:20:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2262 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony