Przetargi
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie nr 333982-2014 z dnia 2014-10-08 r. - Rybno: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SERWISU ZESTAWÓW, MODERNIZACJĄ ZESTAWÓW ORAZ SZKOLENIEM, DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH W RAMACH PROJEKTU: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE GMINY RYBNO - II PRZETARG
Akapit nr 1 - brak tytułu
Nazwa zadania: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SERWISU ZESTAWÓW, MODERNIZACJĄ ZESTAWÓW ORAZ SZKOLENIEM,
DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH W RAMACH
PROJEKTU: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE GMINY RYBNO – II przetarg.
W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
W punkcie II 50 szt. Komputerów, podpunkcie 2.19 podano następujące wymagania: Porty zintegrowane z płytą główną: RS232, VGA, min. 2 x PS/2, min. 6 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz komputera: 4 x USB 3.0 (min. 2 z przodu obudowy), 6 x USB 2.0; 2 porty USB wewnętrzne; wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek, itp. Porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy; porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy.
Obecnie zastosowanie portu RS232 jest coraz mniejsze. Funkcje tego portu przejmuje port USB w związku z czym na tą chwile w polskiej dystrybucji nie ma dostępnej konfiguracji, która spełniłaby pozostałe parametry oraz zawierała port RS232 w związku z tym czy Zamawiający dopuszcza konfiguracje dla podpunktu 2.19 o następujących parametrach: Porty zintegrowane z pytą główną: min. 6 portów USB wyprowadzonych na zewnątrz obudowy komputera w tym min. 2 porty USB 3.0; minimum dwa porty USB z przodu obudowy; wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.; porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy.
TAK
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiający informuje jednocześnie, że nie przedłuża się terminu składania ofert.
Odpowiedzi udzielono w dniu 15.10.2014 r.
/ - / Edmund Ligman
Przetarg nieograniczony na „Zakup wraz z dostawą i instalacją sprzętu komputerowego, serwisu zestawów, modernizacją zestawów oraz szkoleniem, dla gospodarstw domowych oraz jednostek podległych w ramach projektu: „likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze gminy Rybno” – II przetarg”
Numer ogłoszenia: 333982 – 2014, data zamieszczenia: 08.10.2014
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Rozdział XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
W SIWZ jest: Oferty należy składać do dnia 10.09.2014 roku do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Rybno, 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15 – pok. nr 6 sekretariat.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, na adres wskazany powyżej.
W SIWZ powinno być: Oferty należy składać do dnia 16.10.2014 roku do godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Rybno, 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15 – pok. nr 6 sekretariat. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, na adres wskazany powyżej.
/ - / Edmund Ligman
Rybno: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SERWISU ZESTAWÓW, MODERNIZACJĄ ZESTAWÓW ORAZ SZKOLENIEM, DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH W RAMACH PROJEKTU: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE GMINY RYBNO - II PRZETARG
Numer ogłoszenia: 333982 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SERWISU ZESTAWÓW, MODERNIZACJĄ ZESTAWÓW ORAZ SZKOLENIEM, DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH W RAMACH PROJEKTU: LIKWIDACJA BARIER WYKLUCZENIA CYFROWEGO NA OBSZARZE GMINY RYBNO - II PRZETARG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i instalacją sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, modernizacją, serwisem zakupionego sprzętu komputerowego oraz szkoleniem, dla jednostek podległych i gospodarstw domowych z terenu Gminy Rybno, w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Rybno, jak niżej: 1) Komputer stacjonarny wraz z monitorem - 110 szt. 2) Oprogramowanie systemowe i antywirusowe do komputera stacjonarnego - 110 szt. 3) Modernizacja zestawów komputerowych - 110 szt. 4) Serwis zestawów komputerowych - 110 szt. 5) Szkolenie - 60 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego minimalne wymagania i ilości, zawarty jest w Załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.72.00-1, 48.76.00.00-7, 50.30.00.00-8, 50.31.20.00-5, 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00zł (słownie: Piętnaście tysięcy zł). Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. Wadium można wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Rybno, który jest organem wykonawczym Zamawiającego Bank - BS Działdowo O/Rybno 84 8215 1016 2003 0004 0415 0001 z dopiskiem: WADIUM - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU POIG - II PRZETARG. Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Rybno przy ul. Lubawska 15, 13 - 220 Rybno. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w oparciu o art. 144 Prawa zamówień publicznych , w szczególności w zakresie: 1) aktualizacji Harmonogramu realizacji umowy w miarę potrzeb, z zachowaniem terminu końcowego, 2) końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę; wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 3) zmiana adresu gospodarstwa domowego, będącego Beneficjentem Ostatecznym, 4) typu urządzeń stanowiących przedmiot umowy, w przypadku : a) wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych określonych w umowie - przy zachowaniu zaoferowanych cen, b) wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu i zaproponowanie innego - przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż urządzeń przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji. 5) Wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu cen jednostkowych brutto, zawartych w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz/oferty. Zmiany te będą wprowadzone do umowy w formie pisemnej w postaci aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno, 13 - 220 Rybno, ul. Lubawska 15 - pok. nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, 13 - 220 Rybno, ul. Lubawska 15 - pok. nr 6 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 3. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion; osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki; Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Rybno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Jendrycka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-10-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Jendrycka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-10-08 14:16:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-10-08 14:17:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-10-15 13:11:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1688 raz(y) |