ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-01-17 09:44:59 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Numer ogłoszenia: 24058 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 14666 - 2012 data 17.01.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, fax. 046 6966811.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
  
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.2).

W ogłoszeniu jest: 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Minimalny zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, to realizacja robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej o łącznej długości co najmniej - 6.000,00 m, wykonanie kanalizacji tłocznej lub sieci wodociągowe o łącznej długości co najmniej - 4.200,00 m, wykonanie pompowni kanalizacji sanitarnych sieciowych, przydomowych o łącznej ilości co najmniej - 10 szt, w tym wykonanie pompowni sieciowych co najmniej- 5 szt. Opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców stanowi zał. nr 6 do siwz..
W ogłoszeniu powinno być: 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, realizacji robót budowlaneych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Minimalny zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, to realizacja robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej o łącznej długości co najmniej - 6.000,00 m, wykonanie kanalizacji tłocznej lub sieci wodociągowe o łącznej długości co najmniej - 4.200,00 m, wykonanie pompowni kanalizacji sanitarnych sieciowych, przydomowych o łącznej ilości co najmniej - 10 szt, w tym wykonanie pompowni sieciowych co najmniej- 5 szt. Opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców stanowi zał. nr 6 do siwz..

Rybno dnia 25.01.2012 r.
PIK,042.1.2012
ODPOWIEDZI NA PYTANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PIK.042.1.2012. Nazwa zadania: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 Tuczki - Koszelewy”, Etap I i Etap II


Zamawiający odpowiada i wyjaśnia:

Pytanie nr 1.

Czy w świetle zapisów znowelizowanego art.30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane),
a szczególności dla:
- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002,
- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002.

Odpowiedz na pytanie nr 1.
W świetle zapisu art. 30 ust. 6, Zamawiający może odstąpić od opisywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem przepisów ust.1-3, jeżeli zapewni dokładny opis przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie wymagań funkcjonalnych. Zamawiający zapewnił dokładny opis przedmiotu zamówienia przez wskazanie wymagań funkcjonalnych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót. Wobec tego, wyroby, materiały i urządzenia budowlane wymienione
w specyfikacji powinny spełniać wymagania i być zgodne z dokumentacją projektową
(zał. nr 1.1.: 1.2.; 1.3. do SIWZ) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 3.1.; 3.2. do SIWZ), co nie wyklucza możliwości spełnienia przez wyroby wymagań wynikających z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN w tym normy: PN-EN 12050-1:2002 i PN-EN 12050-4:2002.
Z uwagi na powyższe przy spełnieniu pełnego opisu zawartego w SIWZ nie jest niezbędne wykazanie spełnienia określonych w zapytaniu norm.



Pytanie nr 2.
W myśl art. 8 ust.5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002. i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi
i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.

Odpowiedz na pytanie nr 2.

Zgodnie z .art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz art. 8 ust. 5 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.) i w myśl zapisu SIWZ
(SEKCJA III Opis przedmiotu zamówienia. Ust. 10 Równoważność materiałów i urządzeń), Wykonawca ma obowiązek posiadania w stosunku do wszystkich użytych materiałów i urządzeń ( nie tylko do przepompowni ścieków i zaworów zwrotnych), dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie w budownictwie ( atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i świadectwa jakości). Powyższy obowiązek Wykonawcy wynika również z § 5 ust. 3 wzoru umowy (zał. nr 8 do SIWZ). Natomiast
z uwagi na treść odpowiedzi na pytanie nr 1, należy odpowiedzieć, iż nie będzie wymagane odrębne oświadczenie co do norm określonych zapytaniu, jeśli zostanie przyjęte, że produkt spełnia wymagania SIWZ, a Wykonawca nie zadeklaruje spełnienia tych norm.

Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

Udzielone wyjaśnienia nie wpływają na termin składania ofert ( nie przedłuża się terminu składania ofert).
Z up. WÓJTA             
SEKRETARZ GMINY RYBNO
-//- Mirosław Karbowski    
 

Numer ogłoszenia: 20710 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 14666 - 2012 data 17.01.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Rybno, ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, fax. 046 6966811.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Minimalny zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, to realizacja robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej o łącznej długości co najmniej - 6.000,00 m, wykonanie kanalizacji tłocznej lub sieci wodociągowe o łącznej długości co najmniej - 4.200,00 m, wykonanie pompowni sieciowych kanalizacyjnych lub wodociągowych o łącznej ilości co najmniej - 5 szt, wykonanie pompowni kanalizacyjnych przydomowych co najmniej- 5 szt. Opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców stanowi zał. nr 6 do siwz..
  • W ogłoszeniu powinno być: 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Minimalny zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, to realizacja robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej o łącznej długości co najmniej - 6.000,00 m, wykonanie kanalizacji tłocznej lub sieci wodociągowe o łącznej długości co najmniej - 4.200,00 m, wykonanie pompowni kanalizacji sanitarnych sieciowych, przydomowych o łącznej ilości co najmniej - 10 szt, w tym wykonanie pompowni sieciowych co najmniej- 5 szt. Opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców stanowi zał. nr 6 do siwz..

 


Rybno dnia 20.01.2012 r.

PIK,042.1.2012

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PIK.042.1.2012. Nazwa zadania: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 Tuczki - Koszelewy”, Etap I i Etap II.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytania dotyczące spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w w/w postępowaniu, na podstawie art. 38 ust. 2 Pzp, Zamawiający wyjaśnia:

Pytanie nr 1.

Czy zamawiający uzna za wystarczające doświadczenie wykonawcy polegające ma wykonaniu w jednym zadaniu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 7957 m, kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości 12078 m, oraz kompletnych przepompowni ścieków z ogrodzeniem i szafkami sterowniczymi 14 kpl ?.

Odpowiedz na pytanie nr 1.

Zgodnie z zapisem pkt. V ust.1 ppkt.2) w SIWZ Zamawiający uzna za wystarczające doświadczenie Wykonawcy, który zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Minimalny zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, to realizacja robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej o łącznej długości co najmniej – 6.000,00 m, wykonanie kanalizacji tłocznej lub sieci wodociągowe o łącznej długości co najmniej – 4.200,00 m, wykonanie pompowni sieciowych kanalizacyjnych lub wodociągowych o łącznej ilości co najmniej – 5 szt, wykonanie pompowni kanalizacyjnych przydomowych co najmniej– 5 szt. Zatem Wykonawca spełnia wymóg co do wykonanych sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej natomiast musi uściślić wykonanie przepompowni w zakresie: minimum 5 szt. przepompowni sieciowych i 5 szt. przepompowni przydomowych, gdyż z przedstawionego zapisu nie można byłoby uznać doświadczenia za wystarczające.

Pytanie nr 2.

Czy Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca wykaże, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych uzbrojenia terenu oraz instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych i cieplnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa ?
  
Odpowiedz na pytanie nr 2.

Zgodnie z zapisem pkt. V ust.1 ppkt.3) w SIWZ Zamawiający uzna za wystarczające dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który w wykazie poda Kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem oraz kierowników robót do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej
i instalacji i urządzeń elektrycznych oraz geodetę uprawnionego do obsługi geodezyjnej inwestycji. Zatem Zamawiający uzna za wystarczające uprawnienia wskazanego kierownika budowy.

Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

Udzielone wyjaśnienia nie wpływają na termin składania ofert ( nie przedłuża się terminu składania ofert).

Z up. WÓJTA                
SEKRETARZ GMINY RYBNO
-//- Mirosław Karbowski     


Rybno: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 Tuczki - Koszelewy, Etap I i Etap II
Numer ogłoszenia: 14666 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybno , ul. Lubawska 15, 13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6966055, faks 046 6966811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 Tuczki - Koszelewy, Etap I i Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej Zadanie 2 Tuczki - Koszelewy Etap I i Etap II, w tym: Etap I: a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - PP-B fi 200 mm dł. - 1.166,00 mb, - PVC fi 160 mm dł. - 309,00 mb, b) rurociągi kanalizacji sanitarnej tłocznej: - PE DN 40x2,4 mm dł. - 330,00 mb, - PE DN 63x3,8 mm dł. - 48,00 mb, - PE DN 90x5,4 mm dł. - 9,00 mb, - PE DN 110x6,6 mm dł. - 1.219,00 mb, c) Pompownie ścieków sieciowe P1, P2,P3 - 3 szt., d) Pompownie ścieków domowe Pd2,Pd3,Pd4,Pd5,Pd6 - 5 szt. Etap II: a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: - PP-B fi 200 mm dł. - 3.043,00 mb, - PE fi 225 mm dł. - 9,00 mb, - PVC fi 160 mm dł. - 1.467,00 mb, b) rurociągi kanalizacji sanitarnej tłocznej: - PE DN 40x2,4 mm dł. - 83,00 mb, - PE DN 63x3,8 mm dł. - 316,00 mb, - PE DN 90x5,4 mm dł. - 747,00 mb, - PE DN 110x6,6 mm dł. - 1.460,00 mb, c) Pompownie ścieków sieciowe P4,P5,P6,P7,P8,P9 - 6 szt., d) Pompownie ścieków domowe Pd7,Pd8,Pd9,Pd10, - 4 szt. e) Sieć wodociągowa: - rurociąg z rur PE, PN 10, Ø 40 mm dł. - 8,00 m, - rurociąg z rur PVC, PN 10, Ø 90 mm dł. - 142,00 m. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej firmy: Zakład Projektowania Wodociągów i Kanalizacji w Olsztynie: 1) Dokumentacja projektowa stanowi zał. nr 1.1., 1.2. i 1.3. do SIWZ. (Uwaga ! wyłączono z przetargu zakres rzeczowy objęty rys. nr 1 Projektu zagospodarowania terenu). 2) Przedmiary robót do wyceny z tabelą elementów scalonych - zał. nr 2.1., 2.2. i 2.3. do SIWZ. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał nr 3.1. i 3.2. do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.31.20-6, 45.23.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium można wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, a za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Minimalny zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, to realizacja robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj.: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej o łącznej długości co najmniej - 6.000,00 m, wykonanie kanalizacji tłocznej lub sieci wodociągowe o łącznej długości co najmniej - 4.200,00 m, wykonanie pompowni sieciowych kanalizacyjnych lub wodociągowych o łącznej ilości co najmniej - 5 szt, wykonanie pompowni kanalizacyjnych przydomowych co najmniej- 5 szt. Opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców stanowi zał. nr 6 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie do oferty oświadczenia z art.22 ust 1 ustawy p.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę osób - kadry technicznej posiadającej stosowne do powierzonych im funkcji, wymaganych prawem budowlanym, uprawnienia: Kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem oraz kierowników robót do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej i instalacji i urządzeń elektrycznych oraz geodetę uprawnionego do obsługi geodezyjnej inwestycji. Opis wymagań w w/w zakresie zawarto w zał nr 5 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zał. 5a oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada środki lub zdolność kredytową łącznie na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, oraz opłaconą polisę (a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wzór umowy - zał. nr 8, parafowany na każdej stronie, a na ostatniej z dopiskiem - akceptuję. 2. Wzór Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego zał. nr 7, wypełniony i podpisany.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie terminu wykonania i wartości zamówienia w następujących przypadkach: 1. Wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, 2. Z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 3. Z powodu działania siły wyższej, 4. Innych okoliczności przewidzianych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rybno Ul. Lubawska 15. 13-220 Rybno Pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rybno, ul. Lubawska 15 13-220 Rybno, Pokój nr 6 - sekretariat.( I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. OPERACJA OBJĘTA PROW NA LATA 2007-2013, Z UDZIAŁEM ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROLNEGO na rzecz ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH, REALIZOWANA W RAMACH PROGRAMU OŚ 3 JAKOŚĆ ŻYCIA NA OBSZARACH WIEJSKICH I RÓŻNICOWANIE GOSPODARKI WIEJSKIEJ DZIAŁANIE 321 PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony