Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)Drukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Rybno
Wymiar etatu: Pełen etat (zastępstwo na czas określony)
Ilość etatów: 1
Wydział: Księgowość
Data udostępnienia: 2016-10-24
Ogłoszono dnia: 2016-10-24 przez Jolanta Jendrycka
Termin składania dokumentów: 2016-11-07 12:00:00
Nr ogłoszenia: Stanowisko ds. organizacyjnych i funduszu sołeckiego (sekretariat)
Zlecający: Urząd Gminy Rybno
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
- wykształcenie wyższe,
- minimum 2 letni staż pracy w administracji,
- znajomość obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim,
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o specjalności: finanse lub ekonomia lub bankowość,
- wykształcenie o specjalności: administracja,
- doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- obowiązkowość i sumienność,
- kreatywność i inicjowanie zmian,
- umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- obsługa kancelarii ogólnej, dziennika korespondencji przychodzącej oraz dystrybucja korespondencji,
- dbałość o funkcjonowanie i rozwój poczty elektronicznej,
- prowadzenie punktu informacji i obsługi interesantów,
- bezpośrednia obsługa interesanta w zakresie informacji ogólnej Urzędu,
- udzielanie ogólnych informacji interesantom w zakresie działalności Urzędu, o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania poszczególnych spraw,
- informowanie o sposobie załatwiania spraw i stanie zaawansowania prowadzonej sprawy,
- kierowanie ruchem interesantów do odpowiednich stanowisk bezpośredniej obsługi,
- przyjmowanie kierowanych do Urzędu pism i wniosków,
- sprawdzanie kompletności składanych dokumentów i rejestrowanie ich w systemie komputerowym, z chwilą wprowadzenia w Urzędzie czynności kancelaryjnych w systemie EZD,
- przyjmowanie zawiadomień o organizowanych na terenie Gminy imprezach artystycznych lub rozrywkowych,
- aktualizacja strategii rozwoju Gminy, planu rozwoju lokalnego oraz innej dokumentacji strategicznej niezbędnej do rozwoju społecznego, gospodarczego, ekonomicznego gminy,
- przygotowywanie obchodów świąt i uroczystości gminnych ,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dyplomów i listów gratulacyjnych wręczanych przez Wójta,
- prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy w kraju i za granicą,
- opracowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych o Gminie i regionie,
- organizowanie współpracy oraz wymiany międzynarodowej z miastami/gminami partnerskimi i poszukiwanie nowych kontaktów,
- współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi, indywidualnymi twórcami, przedsiębiorcami oraz z innymi instytucjami samorządowymi w zakresie promocji,
- współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi.
- przygotowanie i obsługa prezentacji turystycznych, gospodarczych, wystaw i spotkań promujących gminę w kraju i za granicą,
- rozwijanie wszechstronnej współpracy partnerskiej z gminami w kraju i zagranicą,
- organizowanie kontaktów zagranicznych i krajowych Wójta oraz współpraca w tym zakresie z innymi jednostkami,
- organizowanie pobytu delegacji i przedstawicieli krajowych i zagranicznych przyjmowanych przez władze gminy,
- organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów przedstawicieli gminy na oficjalne spotkania,
- przygotowywanie dokumentów związanych z wyjazdami,
- koordynacja współpracy z samorządami gmin partnerskich,
- zabezpieczenie tłumaczeń języków obcych dla potrzeb Gminy,
- koordynowanie działań promujących gminę, organizacja i udział w masowych imprezach promocyjnych oraz robienie zdjęć na imprezach organizowanych przez gminę oraz z udziałem przedstawicieli gminy,
- redagowanie informacji i przygotowanie materiałów promujących Gminę,
- tworzenie strategii medialnej,
- przygotowywanie materiałów prasowych i informacyjnych,
- utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami i opinią publiczną,
- redagowanie strony internetowej Urzędu we współpracy ze stanowiskiem ds. informatycznych w zakresie rozwoju i promocji gminy,
- opracowanie merytoryczne i graficzne materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie, prezentacje multimedialne i na stronie internetowej gminy,
- przygotowywanie i druk okolicznościowych pism, zaproszeń, dyplomów,
- prowadzenie i kontrolowanie wydatków z funduszy sołeckich,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rybno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu przekroczył 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe (wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w terminie 14 dni od dnia wyłonienia kandydata na stanowisko w drodze naboru);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie;
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej; wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych);
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-11-07 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15
(sekretariat pok. 14, II piętro), - lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15,
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).”Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.
a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.