Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHPDrukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHPSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHP
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Rybno
Wymiar etatu: Pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowo-Podatkowy
Data udostępnienia: 2017-06-14
Ogłoszono dnia: 2017-06-14 przez Jolanta Jendrycka
Termin składania dokumentów: 2017-06-28 12:00:00
Nr ogłoszenia: Stanowisko ds. Księgowości podatkowej i BHP
Zlecający: Urząd Gminy Rybno
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), - wykształcenie wyższe ,
- minimum 5 – letni staż pracy,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowiskach administracyjnych,
- znajomość obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy – Ordynacja podatkowa,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawa o opłacie skarbowej,
- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawy – Kodeks pracy,
- prawa w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
- ustawy – Kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
b. Wymagania dodatkowe:
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o specjalności: administracja;
- kwalifikacje do prowadzenia spraw i dokumentacji dot. przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy – BHP,
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
- znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy Prawo zamówień publicznych,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych (min. fax, ksero, itp.),
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- obowiązkowość i sumienność, odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- kreatywność i inicjowanie zmian,
- umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B,
- możliwość wykorzystywania własnego samochodu do celów służbowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- dokonywanie rozliczeń z tytułu inkasa podatków i innych należności finansowych,
- wydawanie zaświadczeń w sprawach majątkowych i prowadzenie ich ewidencji,
- prowadzenie rachunkowości podatków i opłat oraz dokonywanie uzgodnień wpływów
z księgowością budżetową, - wystawianie upomnień na zaległości podatkowe,
- windykacja należności podatkowych oraz bieżąca ich aktualizacja,
- organizowanie i nadzór nad inkasem należności budżetowych i innych oraz rozliczanie inkasentów,
- obliczanie wynagrodzenia prowizyjnego dla sołtysów i inkasentów.
- prowadzenie ewidencji czynszów dzierżawnych i mieszkalnych,
- zakładanie kwitariuszy dla sołtysów i ewidencjonowanie w księdze druków ścisłego zarachowania oraz dokonywanie uzgodnień i podliczeń,
- dokonywanie okresowych ocen i analiz oraz sprawozdawczości w zakresie wpływów podatkowych i innych należności finansowych,
- prowadzenie ewidencji kont podatników,
- prowadzenie spraw z zakresu podatku od środków transportowych (wymiar, księgowość, windykacja),
- przekazywanie dyspozycji do kasy Urzędu Gminy za pomocą systemu PUMA wpłat gotówkowych podatków,
- współpraca z Urzędami Skarbowymi i Komornikami Sądowymi w zakresie windykacji podatków,
- wystawianie tytułów wykonawczych,
- udział w kontroli podatkowej,
- bieżące uzgadnianie wpływów podatków i opłat z księgowością budżetową,
- sprawdzanie dowodów wpłat z raportem kasowym,
- sporządzenie sprawozdań kwartalnych i rocznych w zakresie podatków i opłat (czynsze, opłata adiacencka, wieczyste użytkowanie gruntów),
- przygotowywanie materiałów kalkulacyjnych i analiz na potrzeby Rady i Wójta,
- wystawianie faktur VAT dotyczących czynszu,
- kontrola realizacji zadań i przestrzegania dyscypliny budżetowej z budżetu gminy,
- rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki oraz prowadzenie kontroli rachunkowej kwitariuszy przychodowych wydawanych sołtysom,
- księgowanie na bieżąco wpłat pobranych w kasie Urzędu oraz otrzymanych dowodów,
- zakładanie kwitariuszy podatkowych i dostarczenie sołtysom, celem zainkasowania należnego podatku,
- obsługę BHP w Urzędzie Gminy w zakresie przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Pełen etat. Umowa o prace na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Stanowisko pracy mieści się na parterze budynku urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rybno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu przekroczył 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie;
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej; wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych);
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-28 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15
(sekretariat pok. 14, II piętro), - lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15,
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na „Stanowisko ds. księgowość podatkowa i bhp” w terminie
do dnia 28 czerwca 2017 r. do godz. 12.00 (UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Rybno).
Planowane zatrudnienie od 01 września 2017 r.do dnia 28 czerwca 2017 r. do godz. 12.00 (UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Rybno).
c. Miejsce:
Urząd Gminy Rybno
VII. Informacje dodatkowe:
- Inne informacje:
- Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani
o dalszym toku naboru. - Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).”
- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
- Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
- W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.