ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. organizacyjnych, archiwum i działalności gospodarczejDrukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. organizacyjnych, archiwum i działalności gospodarczej

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. organizacyjnych, archiwum i działalności gospodarczej

Miejsce pracy: Rybno

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat organizacyjny

Data udostępnienia: 2023-02-21

Ogłoszono dnia: 2023-02-21

Termin składania dokumentów: 2023-03-03 12:00:00

Nr ogłoszenia: Stanowisko ds. organizacyjnych, archiwum i działalności gospodarczej

Zlecający: Urząd Gminy Rybno

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
e) wykształcenie wyższe o kierunku administracja i minimum 1 rok stażu pracy: w administracji samorządowej lub wykształcenie średnie i minimum 3 letni staż pracy: w administracji samorządowej,
f) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
g) umiejętność obsługi komputera,
h) rzetelność i terminowość oraz dbałość o własny rozwój zawodowy,
i) otwartość na kontakt i budowanie relacji.
j) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
k) nieposzlakowana opinia,
l) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
1) ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym,
2) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego,
3) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
b. Wymagania dodatkowe:
a) ukończone studia podyplomowe / kursy w kierunku archiwum, jednolitego rzeczowego wykazu akt,
b) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o finansach publicznych
c) doświadczenie i staż pracy na stanowisku związanym z obsługą administracyjną sekretariatu min. 2 lata,
d) znajomość obsługi pakietu MS Office,
e) praktyczne umiejętności obsługi programów informatycznych, min. CEIDG, EPUAP, profil zaufany,
f) obowiązkowość i sumienność,
g) kreatywność i inicjowanie zmian w pracy,
h) umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  2. prowadzenie ewidencji korespondencji,
  3. obsługa kancelarii ogólnej, dziennika korespondencji przychodzącej oraz dystrybucja korespondencji,
  4. dbałość o funkcjonowanie i rozwój poczty elektronicznej,
  5. bezpośrednia obsługa interesanta w zakresie informacji ogólnej Urzędu,
  6. udzielanie ogólnych informacji interesantom w zakresie działalności Urzędu, o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania poszczególnych spraw,
  7. prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
  8. zabezpieczenie łączności telefonicznej oraz nadzór nad właściwym eksploatowaniem łączy, automatycznej centrali telefonicznej i komórek służbowych oddanych w użytkowanie pracownikom,
  9. obsługa centrali telefonicznej urzędu,
  10. kierowanie ruchem interesantów do odpowiednich stanowisk bezpośredniej obsługi,
  11. przyjmowanie kierowanych do Urzędu pism i wniosków,
  12. sprawdzanie kompletności składanych dokumentów i rejestrowanie ich w systemie komputerowym, z chwilą wprowadzenia w Urzędzie czynności kancelaryjnych w systemie EZD,
  13. prowadzenie obsługi teleinformatycznego systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki,
  14. wydawania zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  15. prowadzenia bieżącej współpracy z podmiotami gospodarczymi na terenie gminy,
  16. utrzymanie stałych kontaktów w sprawach rozwoju gospodarczego z podmiotami działającymi na terenie Gminy,
  17. wnioskowanie w sprawach wspierania inicjatyw gospodarczych na terenie Gminy,
  18. ustalania czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,
  19. realizowanie zadań związanych z organizowaniem, koordynowaniem i nadzorowaniem lokalnego transportu zbiorowego,
  20. współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Rybnie i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie,
  21. prowadzenie archiwum zakładowego,
  22. zapewnienie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  23. nadzór nad prawidłowością archiwizacji dokumentów w komórkach organizacyjnych,
  24. wydawanie decyzji w zakresie zwrotu kosztów pracodawcom za dokształcanie młodocianych,
  25. administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu, a w szczególności:
  1. zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
  2. prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
  3. prowadzenie gospodarki drukami i formularzami.
     26. wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika referatu

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Nawiązanie stosunku pracy: kwiecień 2023 r.;
2. Pełen etat.
3. Umowa o prace na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
4. Stanowisko pracy mieści się na I piętrze budynku urzędu.
5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
6. W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
7. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska.
8. Obsługa urządzeń biurowych.
9. Wymiar czasu pracy: 1:1 etat, tj. średnio 8 godzin dziennie (40 tygodniowo), w godzinach od 8.00 do 16.00; od poniedziałku do piątku.
10. Miejsce pracy: Rybno, ul. Lubawska 15 oraz teren Gminy Rybno.
11. Praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy ze wszystkimi komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy oraz zewnętrznymi instytucjami publicznymi.
12. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych i zdać egzamin (pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą gwarantuje nawiązanie dalszego stosunku pracy).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rybno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu nie przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.
  2. List motywacyjny i CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo.
  6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
  8. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania
    o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną.
  10. Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej (wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim).
  11. Oświadczenie kandydata na komisyjne zniszczenie dokumentów.
  12. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
  13. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-03-03 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. wszystkie kopie dokumentów należy opatrzeć klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i podpisem kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  1. osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15
    (sekretariat pok. Nr 13, I piętro),
  2. lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15,
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na „Stanowisko ds. organizacyjnych, archiwum i działalności gospodarczej
w terminie do dnia 03 marca 2023 r.  do godz. 12.00 (UWAGA: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Rybno).
Dodatkowych informacji udziela – Sekretarz Gminy Rybno Jolanta Jendrycka, tel. 23 696 60 55 wew. 19.
Planowane zatrudnienie od kwietnia 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
    I etap Konkursu – do dnia 07 marca 2023 r. - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
    II etap Konkursu – w dniu 08 marca 2023 r. godz. 10:00 – test kwalifikacyjny / rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  2. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w Urzędzie Gminy Rybno, w sali konferencyjnej (parter). Nie stawienie się
    na rozmowę kwalifikacyjną będzie traktowane jak rezygnacja z udziału w konkursie.
  3. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  4. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno.
  6. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych
    w momencie zatrudnienia.
  7. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście. Po upływie miesiąca od daty upublicznienia wyników zostaną komisyjnie zniszczone
  8. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Jendrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-21 11:22:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator  
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-21 11:25:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator  
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-09 15:09:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1276 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony