Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Gospodarki KomunalnejDrukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Gospodarki KomunalnejSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. Gospodarki Komunalnej
Miejsce pracy: Rybno
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Stanowisko ds. Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2015-07-23
Ogłoszono dnia: 2015-07-23 przez Jolanta Jendrycka
Termin składania dokumentów: 2015-08-03 00:00:00
Nr ogłoszenia: Stanowisko ds. Gospodarki Komunalnej
Zlecający: Urząd Gminy Rybno
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
e) wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia,
f) minimum 5 letni staż pracy w administracji,
g) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
e) wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia,
f) minimum 5 letni staż pracy w administracji,
g) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
- ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 518 z późn. zm.),
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego 21 czerwca 2001 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 150),
- ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446),
- Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (z 2015 r., poz. 529).
b. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe o specjalności: szacowanie nieruchomości, gospodarowanie przestrzenią i nieruchomościami, budownictwo lądowe, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami,
b) ukończony kurs w zakresie wyceny nieruchomości,
c) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
d) znajomość obsługi pakietu MS Office,
e) praktyczne umiejętności obsługi programów informatycznych tj. EMUiA, EWOPIS, EWMAPA i inne,
f) ukończony kurs ABI,
g) obowiązkowość i sumienność,
h) kreatywność i inicjowanie zmian,
i) umiejętność pracy w zespole.
b) ukończony kurs w zakresie wyceny nieruchomości,
c) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
d) znajomość obsługi pakietu MS Office,
e) praktyczne umiejętności obsługi programów informatycznych tj. EMUiA, EWOPIS, EWMAPA i inne,
f) ukończony kurs ABI,
g) obowiązkowość i sumienność,
h) kreatywność i inicjowanie zmian,
i) umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych,
2) realizacja ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych w zakresie zadań referatu,
b) pełnienie funkcji merytorycznej w sprawach zamówień publicznych dokonywanych przez Urząd Gminy,
3) przestrzeganie zasad udzielania zamówień publicznych przy realizacji faktur za roboty budowlane, usługi i dostawy,
4) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości, a w szczególności związanych z:
a) gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywaniem, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w trwały zarząd oraz ich przekazywaniem na cele szczególne,
b) ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
c) organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy,
d) nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
e) prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
f) tworzeniem zasobu gruntów i gospodarowaniem nim – zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa,
g) wyposażaniem gruntów w urządzenie komunalne ,
h) zagospodarowaniem wspólnot gruntowych,
i) przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi ziemią.
5) sprawy z dziedziny gospodarki komunalnej i lokalowej, a w szczególności dotyczące:
a) administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi,
b) przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,
c) zarządu nieruchomościami wspólnymi,
d) przejmowania zakładowych budynków mieszkalnych,
e) egzekucji w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej,
f) stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe,
g) targów i targowisk.
6) nadawanie numeracji porządkowej posesji,
7) współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie inwentaryzacji powykonawczej,
8) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości,
9) realizacja spraw związanych z wymianą gruntów rolnych,
10) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości,
11) korzystanie z przysługującego prawa pierwokupu,
12) ustalanie granic nieruchomości wiejskich,
13) gospodarowanie gruntami i nieruchomościami komunalnymi,
14) tworzenie zasobów gruntów na cele określone w planach zagospodarowania przestrzennego,
15) przygotowywanie projektu Uchwał Rady w sprawie zmian wysokości czynszu regulowanego,
16) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia i gospodarowaniem gruntami,
17) sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy a także sprzedaż wolnych budynków i innych urządzeń oraz wolnych lokali stanowiących własność Gminy w drodze przetargu,
18) ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów na nieruchomości stanowiące własność Gminy,
19) przygotowywanie i wprowadzanie nieruchomości do obrotu (sprzedaż, wieczyste użytkowanie, służebność, użyczenie, dzierżawa, najem, zarząd),
20) naliczanie opłat za zajmowanie pasa drogowego, dróg gminnych i wewnętrznych,
21) przejmowanie własności gruntów wydzielonych pod drogi lub ulice (za odszkodowaniem bądź w drodze umowy),
22) wnioskowanie o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy po uprzednim przeprowadzeniu rokowań z właścicielem o nabycie w drodze umowy,
23) opiniowanie w formie postanowienia zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego oraz przepisami szczególnymi,
24) naliczanie wielkości odszkodowań za grunty, które przeszły na własność Gminy, za urządzenia na tych gruntach oraz drzewa i krzewy,
25) tworzenie zasobu gruntów na cele zabudowy wsi,
26) przygotowanie projektów uchwał o ustaleniu granic gruntów przeznaczonych pod zorganizowane budownictwo wielorodzinne, wykładanie projektów uchwał do wglądu zainteresowanych osób, rozpatrywanie złożonych wniosków, uwag i zastrzeżeń,
27) nieodpłatne przekazywanie gruntów stanowiących własność Gminy na własność Skarbu Państwa albo w użytkowanie wieczyste, użytkowanie lub użyczenie,
28) naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania i zarządu,
29) prowadzenie kontroli sposobu wykorzystania obowiązków przez wieczystych użytkowników,
30) występowanie do Sądu Rejonowego o uregulowanie stanu prawnego nieruchomości,
31) nabywanie gruntów do zasobów gminy,
32) wykonywanie prawa pierwokupu,
33) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności,
34) stwierdzenie w drodze decyzji nabycie prawa użytkowania wieczystego oraz własności z mocy prawa dla osób prawnych,
35) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji energetycznych, centralnego ogrzewania, instalacji wodno – kanalizacyjnej w budynku Urzędu oraz zapewnienie niezbędnej ich konserwacji,
36) wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych wszystkich zadań i obowiązków określonych powyżej,
37) kontrola stanu paliwa w kotłowni budynku Urzędu Gminy oraz zamawianie dostaw w miarę potrzeb,
38) zarządzenie budynkiem administracyjnym urzędu.
2) realizacja ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych w zakresie zadań referatu,
b) pełnienie funkcji merytorycznej w sprawach zamówień publicznych dokonywanych przez Urząd Gminy,
3) przestrzeganie zasad udzielania zamówień publicznych przy realizacji faktur za roboty budowlane, usługi i dostawy,
4) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami i wywłaszczania nieruchomości, a w szczególności związanych z:
a) gospodarowaniem i zarządzaniem komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywaniem, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, w trwały zarząd oraz ich przekazywaniem na cele szczególne,
b) ustalaniem ich wartości, cen i opłat za korzystanie z nich,
c) organizowaniem przetargów na zbywanie prawa własności, prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy,
d) nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
e) prowadzeniem ewidencji gruntów komunalnych,
f) tworzeniem zasobu gruntów i gospodarowaniem nim – zgodnie z zasadami określonymi w przepisach obowiązującego prawa,
g) wyposażaniem gruntów w urządzenie komunalne ,
h) zagospodarowaniem wspólnot gruntowych,
i) przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi ziemią.
5) sprawy z dziedziny gospodarki komunalnej i lokalowej, a w szczególności dotyczące:
a) administrowania, gospodarowania i zarządzania gminnym zasobem lokalowym oraz nieruchomościami budynkowymi,
b) przyznawania lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,
c) zarządu nieruchomościami wspólnymi,
d) przejmowania zakładowych budynków mieszkalnych,
e) egzekucji w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej,
f) stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe,
g) targów i targowisk.
6) nadawanie numeracji porządkowej posesji,
7) współpraca z nadzorem budowlanym w zakresie inwentaryzacji powykonawczej,
8) prowadzenie spraw związanych z podziałem i scalaniem nieruchomości,
9) realizacja spraw związanych z wymianą gruntów rolnych,
10) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości,
11) korzystanie z przysługującego prawa pierwokupu,
12) ustalanie granic nieruchomości wiejskich,
13) gospodarowanie gruntami i nieruchomościami komunalnymi,
14) tworzenie zasobów gruntów na cele określone w planach zagospodarowania przestrzennego,
15) przygotowywanie projektu Uchwał Rady w sprawie zmian wysokości czynszu regulowanego,
16) prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia i gospodarowaniem gruntami,
17) sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy a także sprzedaż wolnych budynków i innych urządzeń oraz wolnych lokali stanowiących własność Gminy w drodze przetargu,
18) ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów na nieruchomości stanowiące własność Gminy,
19) przygotowywanie i wprowadzanie nieruchomości do obrotu (sprzedaż, wieczyste użytkowanie, służebność, użyczenie, dzierżawa, najem, zarząd),
20) naliczanie opłat za zajmowanie pasa drogowego, dróg gminnych i wewnętrznych,
21) przejmowanie własności gruntów wydzielonych pod drogi lub ulice (za odszkodowaniem bądź w drodze umowy),
22) wnioskowanie o wywłaszczenie nieruchomości na rzecz Gminy po uprzednim przeprowadzeniu rokowań z właścicielem o nabycie w drodze umowy,
23) opiniowanie w formie postanowienia zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego oraz przepisami szczególnymi,
24) naliczanie wielkości odszkodowań za grunty, które przeszły na własność Gminy, za urządzenia na tych gruntach oraz drzewa i krzewy,
25) tworzenie zasobu gruntów na cele zabudowy wsi,
26) przygotowanie projektów uchwał o ustaleniu granic gruntów przeznaczonych pod zorganizowane budownictwo wielorodzinne, wykładanie projektów uchwał do wglądu zainteresowanych osób, rozpatrywanie złożonych wniosków, uwag i zastrzeżeń,
27) nieodpłatne przekazywanie gruntów stanowiących własność Gminy na własność Skarbu Państwa albo w użytkowanie wieczyste, użytkowanie lub użyczenie,
28) naliczanie i aktualizacja opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania i zarządu,
29) prowadzenie kontroli sposobu wykorzystania obowiązków przez wieczystych użytkowników,
30) występowanie do Sądu Rejonowego o uregulowanie stanu prawnego nieruchomości,
31) nabywanie gruntów do zasobów gminy,
32) wykonywanie prawa pierwokupu,
33) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności,
34) stwierdzenie w drodze decyzji nabycie prawa użytkowania wieczystego oraz własności z mocy prawa dla osób prawnych,
35) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń i instalacji energetycznych, centralnego ogrzewania, instalacji wodno – kanalizacyjnej w budynku Urzędu oraz zapewnienie niezbędnej ich konserwacji,
36) wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych wszystkich zadań i obowiązków określonych powyżej,
37) kontrola stanu paliwa w kotłowni budynku Urzędu Gminy oraz zamawianie dostaw w miarę potrzeb,
38) zarządzenie budynkiem administracyjnym urzędu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rybno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu przekroczył 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
5) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
6) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe (wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w terminie 14 dni od dnia wyłonienia kandydata na stanowisko w drodze naboru);
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie;
9) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej; wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim;
10) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
5) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
6) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe (wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w terminie 14 dni od dnia wyłonienia kandydata na stanowisko w drodze naboru);
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie;
9) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej; wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim;
10) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych);
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-08-03 00:00:00
b. Sposób:
a) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15 (sekretariat pok. 14, II piętro),
b) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15
b) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na „Stanowisko ds. gospodarki komunalnej”
c. Miejsce:
Urząd Gminy Rybno,
13–220 Rybno,
ul. Lubawska 15
13–220 Rybno,
ul. Lubawska 15
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Gospodarki KomunalnejDrukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Gospodarki Komunalnej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Rybno |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Jendrycka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-07-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Jendrycka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-07-23 13:53:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-07-23 14:07:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-08-31 15:54:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7279 raz(y) |