ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Rybno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Organizacyjnych i Organizacji PozarządowychDrukuj informację Ogłoszenie numer: Stanowisko ds. Organizacyjnych i Organizacji Pozarządowych

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. Organizacyjnych i Organizacji Pozarządowych

Miejsce pracy: Rybno

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2015-12-21

Ogłoszono dnia: 2015-12-21 przez Jolanta Jendrycka

Termin składania dokumentów: 2015-12-30 00:00:00

Nr ogłoszenia: Stanowisko ds. Organizacyjnych i Organizacji Pozarządowych

Zlecający: Urząd Gminy Rybno

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
d) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
e) wykształcenie wyższe,
f) minimum 2 letni staż pracy w administracji,
g) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
  - ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym, 
  - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego, 
  - ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim, 
  - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe o specjalności: ochrona środowiska (zastępstwo),
b) wykształcenie o specjalności: administracja,
c) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
d) znajomość obsługi pakietu MS Office,
e) obowiązkowość i sumienność,
f) kreatywność i inicjowanie zmian,
g) umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi i Sekretarzowi oraz sprawy kancelaryjno - techniczne a w szczególności:
  a) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  b) prowadzenie ewidencji korespondencji,
  c) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  d) ewidencja wniosków i postulatów ludności oraz okresowe rozliczanie ich realizacji,
  e) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa - w tym protokołowanie - spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
  f) prowadzenie archiwum zakładowego,
  g) obsługa kancelarii ogólnej, dziennika korespondencji przychodzącej oraz dystrybucja korespondencji,
  h) prowadzenie prenumeraty czasopism i wydawnictw zamawianych dla Urzędu,
  i) wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z reprezentacją Gminy w tym dbałość o wystrój i estetykę,
  j) dbałość o funkcjonowanie i rozwój poczty elektronicznej,
  k) prowadzenie punktu informacji i obsługi interesantów,
  l) bezpośrednia obsługa interesanta w zakresie informacji ogólnej Urzędu,
  m) udzielanie ogólnych informacji interesantom w zakresie działalności Urzędu, o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania poszczególnych spraw,
  n) informowanie o sposobie załatwiania spraw i stanie zaawansowania prowadzonej sprawy,
  o) kierowanie ruchem interesantów do odpowiednich stanowisk bezpośredniej obsługi,
  p) przyjmowanie kierowanych do Urzędu pism i wniosków,
  q) sprawdzanie kompletności składanych dokumentów i rejestrowanie ich w systemie komputerowym, z chwilą wprowadzenia w Urzędzie czynności kancelaryjnych w systemie EZD,
2) prowadzenie rejestru skarg składanych do NSA.
3) prowadzenie polityki rozwoju kultury na terenie gminy,
4) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem gminnych placówek upowszechniania kultury,
5) wnioskowanie o tworzenie, łączenie przekształcanie i znoszenie gminnych placówek kultury,
6) wydawanie aktu o utworzeniu instytucji kultury oraz nadanie tej instytucji statutu,
7) likwidacja gminnych instytucji kultury,
8) przyjmowanie zawiadomień o organizowanych na terenie Gminy imprezach artystycznych lub rozrywkowych,
9) nadzorowanie działalności gminnych placówek kultury, świetlic wiejskich,
10) prowadzenie rejestru instytucji kultury,
11) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami kultury fizycznej i klubami sportowymi, oraz udzielanie im pomocy w realizacji zadań,
12) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem pozwoleń na zgromadzenia i przeprowadzanie imprez masowych na terenie gminy lub zakazie odbycia zgromadzenia oraz nadzór nad ich przebiegiem,
13) wydawanie decyzji zakazujących zgromadzeń publicznych, jeżeli naruszają przepisy lub stwarzają zagrożenie życia lub zdrowia albo mogą wywołać szkody w mieniu,
14) podejmowanie działań dla zdobycia środków finansowych (od fundacji, sponsorów i innych darczyńców) na budowę, utrzymanie obiektów i urządzeń kultury fizycznej,
15) współudział i koordynowanie działań w zakresie organizacji szkolnych i międzyszkolnych imprez o charakterze rekreacyjnym i sportowym,
16) organizowanie imprez sportowych o charakterze gminnym oraz wiejskim,
17) opracowywanie kalendarza imprez sportowych, koordynowanie i nadzorowanie ich przebiegu,
18) opiniowanie, planowanie i wnioskowanie rozdziału środków przeznaczonych na kulturę, kulturę fizyczna i sport,
19) nadzorowanie zawodów i imprez kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych o charakterze gminnym,
20) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami kultury fizycznej oraz udzielanie im pomocy w realizacji ich zadań,
21) współpraca przy aktualizacji strategii rozwoju Gminy, planu rozwoju lokalnego oraz innej dokumentacji strategicznej niezbędnej do rozwoju społecznego, gospodarczego, ekonomicznego gminy,
22) przygotowywanie obchodów świąt i uroczystości gminnych,
23) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dyplomów i listów gratulacyjnych wręczanych przez Wójta,
24) prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy w kraju i za granicą,
25) opracowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych o Gminie i regionie,
26) organizowanie współpracy oraz wymiany międzynarodowej z miastami/gminami partnerskimi i poszukiwanie nowych kontaktów,
27) współpraca z instytucjami kultury, stowarzyszeniami, zespołami artystycznymi, indywidualnymi twórcami, przedsiębiorcami oraz z innymi instytucjami samorządowymi w zakresie promocji,
28) współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi.
29) przygotowanie i obsługa prezentacji turystycznych, gospodarczych, wystaw i spotkań promujących gminę w kraju i za granicą,
30) organizowanie kontaktów zagranicznych i krajowych Wójta oraz współpraca w tym zakresie z innymi jednostkami,
31) organizowanie pobytu delegacji i przedstawicieli krajowych i zagranicznych przyjmowanych przez władze gminy,
32) przygotowywanie dokumentów związanych z wyjazdami,
33) koordynacja współpracy z samorządami gmin partnerskich,
34) zabezpieczenie tłumaczeń języków obcych dla potrzeb Gminy,
35) koordynowanie działań promujących gminę, organizacja i udział w masowych imprezach promocyjnych oraz robienie zdjęć na imprezach organizowanych przez gminę oraz z udziałem przedstawicieli gminy,
36) redagowanie informacji i przygotowanie materiałów promujących Gminę,
37) tworzenie strategii medialnej,
38) przygotowywanie materiałów prasowych i informacyjnych, w tym dotyczących bieżącej pracy Wójta Gminy,
39) utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami i opinią publiczną,
40) redagowanie strony internetowej Urzędu we współpracy ze stanowiskiem ds. informatycznych w zakresie rozwoju i promocji gminy,
41) upowszechnianie kultury fizycznej, sportu, rekreacji i wypoczynku,
42) współpracy ze środowiskami twórczymi gminy, stowarzyszeniami, organizacjami społecznymi w zakresie wspomagania ich działalności i inicjowania wspólnych działań,
43) organizowanie Dożynek Gminnych,
44) organizowanie i obsługa spotkań ze środkami masowego przekazu, mieszkańcami gminy, organizacjami społecznymi lub środowiskami opiniotwórczymi celem przedstawienia podstawowych założeń działania podejmowanych przez Wójta Gminy i problemów pojawiających się w powyższym procesie,
45) prowadzenie monitoringu informacji prasowych, radiowych i telewizyjnych o działalności samorządu gminy,
46) stowarzyszeniami, organizacjami społecznymi w zakresie wspomagania ich działalności,
47) przygotowywanie programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
48) koordynowanie prac związanych ze współpracą samorządu gminnego z organizacjami pozarządowymi,
49) przygotowanie, przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych,
50) sprawowanie nadzoru merytorycznego nad wykorzystaniem dotacji,
51) opracowanie merytoryczne i graficzne materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie, prezentacje multimedialne i na stronie internetowej gminy,
52) przygotowywanie i druk okolicznościowych pism, zaproszeń, dyplomów
53) wydawanie zaświadczeń o świadczeniu usług hotelarskich w gospodarstwach agroturystycznych,
54) prowadzenie spraw dotyczących wydatków z funduszy sołeckich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Rybno, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
5) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
6) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe (wymagane zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w terminie 14 dni od dnia wyłonienia kandydata na stanowisko w drodze naboru);
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie;
9) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej; wymagane od kandydata przystępującego do naboru, a nie będącego obywatelem polskim;
10) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy (z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych);

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-30 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
a) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15 (sekretariat pok. 14, II piętro),
b) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Rybno 13 – 220 Rybno, ul. Lubawska 15,
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na „Stanowisko ds. Organizacyjnych i Organizacji Pozarządowych” w terminie do dnia 30 grudnia 2015 r. do godz. 12.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
c. Miejsce:
Urząd Gminy Rybno,
ul. Lubawska 15,
13-220 Rybno

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - bip.gminarybno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Rybno. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).” Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Rybno
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Jendrycka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Jendrycka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-21 13:54:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-21 13:56:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-31 13:01:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7138 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony